Nekromanti Ett äventyr - Uppdraget (Runda 1)

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,333
Location
Malmö
Re: Röstläget6 timmar och 20 minuter innan deadline

Tyr said:
Max Raven said:
Hm, eller vänta.

Men vem faen använder en dolk?
Skulle tro att någon ljugit om något.Om det inte är din jaktkniv eller något.
Jag har ingen information som bekräftar eller förnekar det, men det skulle kanske göra en kedja runt i så fall?
 

tripp_trap

Veteran
Joined
25 Jan 2007
Messages
158
Location
Stockholm
Re: Röstläget6 timmar och 20 minuter innan deadline

Lu-kaazh said:
Det säger "en tjuv" vilket för mig låter som om det antyder mer än en (min första tanke var att tjuv=plundrare) men det finns ju inget annat som pekar på det.
Så om det finns fler tjuvar kan alltså en bra eller en dålig sak hända flera gånger? Jag ber dig verkligen att fundera grundligt på vad din förmåga kan betyda. Just nu verkar den underlig ärligt talat, jag ser inte alls hur den kan funka eller hur den är formulerad. Nu är rundan visserligen snart över, men tänk på saken i alla fall och rapportera tillbaka om du kommer fram till något.

Vimes said:
Det är liksom ingen som hävdat att jag inte viftat undan och varit irriterad och raljant. Vill du lägga ner en massa tid på att leta rätt på citat så gör för all del det, det enda som händer är att du blir en ännu mer irrelevant röst i tråden än vad du redan är.
Nej, men med tanke på den mängd brus i tråden så är det lätt att missa saker, bland annat din attityd. Att spalta upp misstankar och ta ställning var något du hyllade förut, men att ta ställning mot ditt spelande är alltså något negativt?

Vimes said:
Det tog inte fem minuter att förklara mina ståndpunkter. Det långa inlägg jag spenderade på att svara på dina två frågor på ett sätt som var uttömmande nog för dig tog ganska lång tid att skriva. Det var inte värt det. För, som sagt, jag hade redan tagit ställning till dina frågor: och den utveckling du krävde var bara du intresserad av, jag var inte intresserad av den och ingen annan verkade vara det heller.
Det är första rundan och det jag har att gå på är magkänsla och spelstil. Jag gillar inte din spelstil och magkänslan är inte god. Hade du tagit mig på allvar på en gång hade du antagligen tjänat ihop tiden du lade ner på ett seriöst inlägg.

Vimes said:
Jag gav dig till sist ett genomarbetat svar för att jag hoppades att du skulle börja göra något vettigt. Det har du inte gjort.
Inte du heller.

Se vad enkelt det var att vifta undan dig! Men hur mycket bidrog det till den allmänna diskussionen?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Re: Röstläget6 timmar och 20 minuter innan deadline

Röst: diselsoppa
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,333
Location
Malmö
Re: Röstläget6 timmar och 20 minuter innan deadline

Konrad Konvalj said:
Cissi said:
Enligt min info så siar han trädgårdsmästare och Larsson siar jägare.

Max är jägare, Larsson är trädgårdsmästare.
Har detta retts ut? Max siar inte Trädgårdsmästare.
Facking hell, jag är siare. Geesh.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Re: Röstläget6 timmar och 20 minuter innan deadline

Alltså, tripp. Jg tänker inte svara nått mer på dina inlägg. Dels slipper jag bli irriterad och dels kanske du börjar använda skrivutrymme åt något konstruktivt. Over and out.
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Re: Röstläget6 timmar och 20 minuter innan deadline

STOPP!

Ny runda kommer inom kort.
 

Liliana

Veteran
Joined
13 Feb 2013
Messages
173
Re: Röstläget6 timmar och 20 minuter innan deadline

Max Raven said:
Tyr said:
Max Raven said:
Hm, eller vänta.

Men vem faen använder en dolk?
Skulle tro att någon ljugit om något.Om det inte är din jaktkniv eller något.
Jag har ingen information som bekräftar eller förnekar det, men det skulle kanske göra en kedja runt i så fall?

Så vitt jag ser det blir det ingen kedja runt iaf, diesel går bara ihop med lu-kaazh och i andra änder slutar det med Larsson, som bara sitter ihop med Max Raven, och dessa två tillhör resten bara om BDG är botaniker.
 
Top