Nekromanti Ett äventyr - Labyrinten (Runda 3)

Patient Beta

Swordsman
Joined
25 Jul 2010
Messages
524
Location
Härnösand
Konrad Konvalj said:
Liliana said:
Konrad Konvalj said:
Varför kan Max Raven äta på sina örter?
För att vissa använder sina föremål, dock på fel sätt? För övrigt är jag inte emot att rösta på Max.

Förresten, är Cassius online?
Nej, Cassie har inte dykt upp än.
Kan han inte vara osynlig, vissa andra verkar ju vara det. *försöker att titta på KK men misslyckas*
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,309
Då Cassius inte har postat och kommer diskas så finns det ingen anledning att ligga kvar med min röst på honom. Det är bättre att försöka få ut två ulvar på en runda om vi har den möjligheten. Max trovärdighet bygger mycket på hurvida Cassius är ulv eller inte. Jag hoppas att både Dieselsoppa och Max Raven klarar sig en runda till. För då kommer vi förhoppningsvis ha två förmågors resultat att ta ställning till vilket är bättre än bara 1.

Tripp_trap har mycket glidigt under radarn och framför allt så har han aldrig haft sin röst på LJSLarsson. Inte mycket till motivering, men eftersom vi ändå har fått en bybo räddad i första rundan så ligger vi nu en bybo plus om man ser till systemet, så jag anser att det är värt risken att rösta ut Tripp_trap, är han bybo så är vi tillbaka på +/-0.

Röst: Tripp_trap
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Empiricus said:
Konrad Konvalj said:
Liliana said:
Konrad Konvalj said:
Varför kan Max Raven äta på sina örter?
För att vissa använder sina föremål, dock på fel sätt? För övrigt är jag inte emot att rösta på Max.

Förresten, är Cassius online?
Nej, Cassie har inte dykt upp än.
Kan han inte vara osynlig, vissa andra verkar ju vara det. *försöker att titta på KK men misslyckas*
Jag är alltid osynlig.

Cassius var senast inloggad 13.06
 

Max Raven

T12-kultist
Joined
20 Oct 2009
Messages
4,333
Location
Malmö
Har vi några bra kandidater som ni tycker jag ska sia förresten? (Bra läge att fråga. :gremwink: )
 

tripp_trap

Veteran
Joined
25 Jan 2007
Messages
158
Location
Stockholm
Det tycks som att det här får bli mitt sista inlägg vid liv. Jag tror att slutvevan av denna runda har påvisat det farliga med veteranernas makt i såna här spel. De kan på kort tid skrapa ihop en hängning, och att göra det såhär i slutet tyder inte på bybobeteende i mina ögon. Vargar vinner på kaos och osäkerhet, bybor vinner på kallt beräknande och logik. Pressa dem på detta i nästa runda, be dem om deras bevis för min ulvighet, eller i alla fall en basis för deras magkänsla mot mig.

Men lycka till för er i byn, häng plundrarna och hämnas min död!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,366
Vicotnik said:
Då Cassius inte har postat och kommer diskas så finns det ingen anledning att ligga kvar med min röst på honom. Det är bättre att försöka få ut två ulvar på en runda om vi har den möjligheten. Max trovärdighet bygger mycket på hurvida Cassius är ulv eller inte. Jag hoppas att både Dieselsoppa och Max Raven klarar sig en runda till. För då kommer vi förhoppningsvis ha två förmågors resultat att ta ställning till vilket är bättre än bara 1.

Tripp_trap har mycket glidigt under radarn och framför allt så har han aldrig haft sin röst på LJSLarsson. Inte mycket till motivering, men eftersom vi ändå har fått en bybo räddad i första rundan så ligger vi nu en bybo plus om man ser till systemet, så jag anser att det är värt risken att rösta ut Tripp_trap, är han bybo så är vi tillbaka på +/-0.

Röst: Tripp_trap
Yay!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,557
Hörni, på allvar nu, TACK och FÖRLÅT!

Jag ska aldrig mer ljuga. Jag bara gjorde vad jag trodde var bäst.

Ta Cassius nästa runda!
 

tripp_trap

Veteran
Joined
25 Jan 2007
Messages
158
Location
Stockholm
Vicotnik said:
Vicotnik, förklara varför du var villig att rösta ut mig den sista timman av rundan.
Det skrev jag i inlägget där jag även la min röst.
Okej, trodde du ville utveckla lite mer på det.

Vicotnik said:
Då Cassius inte har postat och kommer diskas så finns det ingen anledning att ligga kvar med min röst på honom.
Cassius kunde ha kommit in med ett snabbt inlägg i sista sekund. Hur vägde du den risken? Tycker du att den var stor eller liten?

Vicotnik said:
Jag hoppas att både Dieselsoppa och Max Raven klarar sig en runda till. För då kommer vi förhoppningsvis ha två förmågors resultat att ta ställning till vilket är bättre än bara 1.
Tror du fortfarande på Dieselsoppas förmåga?

Vicotnik said:
Tripp_trap har mycket glidigt under radarn och framför allt så har han aldrig haft sin röst på LJSLarsson.
Nu har jag inte kollat detta, men det var väl ganska många som inte röstade på LJSLarsson. Och ganska många har väl glidit under radarn, jag skulle till exempel placera dig i det facket.

Vicotnik said:
Inte mycket till motivering, men eftersom vi ändå har fått en bybo räddad i första rundan så ligger vi nu en bybo plus om man ser till systemet, så jag anser att det är värt risken att rösta ut Tripp_trap, är han bybo så är vi tillbaka på +/-0.
Okej, men vad hände med det försiktiga spelandet? Vi har ett övertag över skurkarna, och du var villig att offra det baserat på att jag aldrig röstat på LJSLarsson samt "glider under radarn". Hur motiverar du det? Är inte ett övertag, hur litet det än är, värt att bevara? Särskilt när du är beredd att offra det på grunder som du själv sagt var svaga.
 
Top