Madon
Warrior
Är det någon bok till eon som det absolut inte är någon mening att man har? eller som är riktigt dålig?

Är det någon bok till eon som det absolut inte är någon mening att man har?
Å andra sidan, det finns två väldigt bra skäl till att skaffa boken också.
Panthera och Hyggelmonster. Och Vrakh. Och Jordbest.

) - varför? Jo - det finns två stora anledningar... Dels är de specifika för Eon och dels är de hyfsat trovärdiga och inte några getlejon med ormar i nacken. Samma med ursinen och mörkerhunden - ferfaken är bara cool för att bilden är så äckelsnygg... Pantheran, hyggelmonstret, vrakhen och jordbesten är också bra monster (inte enbart attributen... ) - varför? Jo - det finns två stora anledningar... Dels är de specifika för Eon och dels är de hyfsat trovärdiga och inte några getlejon med ormar i nacken.
Har jag fel om jag tycker att jag minns att du skrivit att du gillar halkyoner i nåt inlägg härom veckan? Där har vi en till isåfall.
(tips till alla griptecknare, ge dem rejäla framben)Jo, Enhörningen är också bra... Så länge man behåller den extrema sällsyntheten och den enorma upplevelse det ska vara att se en enhörning...
Höh? Du skrev väl i min monstertråd att du gillar gripen...? Fast sedan kom vi jöh fram till att du inte gjorde det... Visstja...

Det pratas om jättebläckfiskar lite smått i visa moduler? har det gjort några attribut för dem och liknanden? eller är det något som sl ska hitta på?