revault
Veteran
Marty78;n348604 said:Det behövs fler stretch goals känner jag.![]()
Jo, det tog ca 4 timmar att knäcka samtliga streach goals de hade satt upp. Inklusive de "hemliga" som de eventuellt hade hoppats att få fundera lite över...

Marty78;n348604 said:Det behövs fler stretch goals känner jag.![]()
Rymdhamster;n348590 said:Hmm? Du har ju knappast boken om drakborgen eller de nya karaktärerna![]()
luddwig;n348594 said:Undrar om gamla Drakborgen kommer att störtdyka i värde nu, precis som MUA gjorde efter ligans besked om nytryck?
DeBracy;n348612 said:Wow, coasters.
gabrielledebourg;n348628 said:De erkände att de själva vet vilket antiklimax coasters var.
luddwig;n348599 said:Kontakta Fandrake. Jag tycks ha sett någonstans att dom skulle kunna lösa frakt utomlands.
Jo, ironiskt eller nånting sånt. Vet inte riktigt. Intressant som dokument över vår samtid i alla fall.Rymdhamster;n348629 said:Hmm? Var det ironiskt?
Jag blev genuint glad över underlägg =D
Beastslayer;n348634 said:EDIT: Förvånad över att det ännu inte kommit fler stretchgoals. Det är väl 700K sedan de gick igenom den sista. Är det så svårt att komma på stretchgoals? Förvånad över att de inte slängt upp figurer, Drakborgen 3 och en massa annat. Men de har bättre styr på vad som är möjligt än vad jag har!
Jocke;n348661 said:Drakborgen Legenden är oroande frånvarande i kickstartern! Denna snart 20 år gamla klassiker är kanske inte lika bra eller klassisk som den klassiska klassikern, men likväl ett spel.
Som heter Drakborgen.
Legenden.
Christoffer;n348669 said:Bara jag som uppskattar kickstarters helt utan stretchgoals.
Christoffer;n348669 said:Bara jag som uppskattar kickstarters helt utan stretchgoals?
Christoffer;n348669 said:Bara jag som uppskattar kickstarters helt utan stretchgoals?