Beastslayer
ROTN
Var ser du kartan?
Glöm det... jag hittade den.
Jag har inte sett skymten av någon karta, varken i mail eller på Kickstartern. Är jag blind eller trött.....eller båda?
Var ser du kartan?
Glöm det... jag hittade den.
Ser lite ut som en
Jahapp! Så det blir ännu mer - idag droppade Ligan lite casually (i backer update 47, originalkickstartern) att det blir en "extensive miniature line", med första figur som stretch goal i denna kommande KS. Sedan tror jag inte det blir så mycket mer figurer i denna, men ändock stora nyheter.
En tredjepartsprodukt som är väldigt lovande är nya Ereb Altor, dels för att jag sett vad de går för i Kopparhavets hjältar och även sett betamaterial för nya Ereb Altor med fokus på Kopparhavet.Jag har mer blandade känslor inför alla tredjepartsprodukter.
Kul att det är Johan Sjöberg som skrivit Arkand. Givet köp för mig!
Han skrev även rollspelet Gemini såvitt jag förstår.Har han fortsatt skriva rollspelsgrejor senare (edit: eller ja, mellan då och nu), eller vilar hans renommé fortfarande på Den nidländska reningen och Chronopia-äventyren?
Och äventyret Bothilds bryte i DoD-boxen från Ligan.Har han fortsatt skriva rollspelsgrejor senare (edit: eller ja, mellan då och nu), eller vilar hans renommé fortfarande på Den nidländska reningen och Chronopia-äventyren?
I den där frågan är jag beredd att gå emot 90% av alla er här på forumet. Den N.R är episk och storslagen och vi hade askul på den tiden då vi lirade den. Och hur cool är inte twisten i Melindors återkomst? =)
Chronopia är ju underskattad!
För att inte veta någonting om kampanjen verkar du ha "säkra" åsikter. Intressant....Jag har varken spelat eller läst kampanjen.
Det är inte en nyhet att hur kul man har bara är löst kopplat till ett spels eller en kampanjs mer objektiva kvaliteter.I den där frågan är jag beredd att gå emot 90% av alla er här på forumet.
Har jag säkra åsikter om kampanjen för att jag skriver att recensionen är rolig och välskriven? Jag påpekar ju uttryckligen att jag inte vet om recensenten har rätt eller inte.För att inte veta någonting om kampanjen verkar du ha "säkra" åsikter. Intressant....