Platon
Swordsman
Som du antagligen vet finns det delade meningar om denna produkt. Själv förknippar jag hans alster främst med den här blodiga sågningen (från maj 2009) som jag antar är ett svenskt sågningsrekord. Om recensenten har rätt eller inte låter jag vara osagt. Jag har varken spelat eller läst kampanjen. Men recensionen är både rolig och välskriven.
Melindors Återkomst, del 1
Så tar jag mig an nästa del av den Nidländska Reningen, en stark kandidat för såväl Sveriges mest rälsade som Sveriges mest rasistiska rolls...hittepou.blogspot.com
Även kampanjens övriga delar recenserades på samma blogg. Och i ungefär samma stil.
Tour de Nidland
Okej, jag är tillbaka. Den sista delen av Den Nidländska Reningen , Slutstriden , är egentligen uppdelad i två delar, en kampanjbok och en ä...hittepou.blogspot.com
Jag spelleder Helvetesfortet, del 1
Igår spelleddes första biten av Helvetesfortet inför tre av mina spelare. Äventyrets inledning präglades inte av någon stark avsky, bara av ...hittepou.blogspot.com
Och, som grädde på moset, en konstruktiv revidering:
Nidland, gjort bra
Som kommentar på mitt senaste inlägg fick jag frågan om hur den Nidländska Reningen skulle kunna göras om till en bra kampanj. Jag är nu ege...hittepou.blogspot.com
Hhahaha helvete vilken recension! Uppfriskande!