måste vara aningen försiktig då jag skriver om mitt "rollspel"

Men jag ska göra ett försök..
För att få va med i mitt rollspel måste man först uppnå en viss "class". Det krävs att man spenderar en hel del egenskapspoäng i "Styrka", "Rörlighet", "Intelligens", "Psyke", "Utbildning" Sen är "Karisma" väldigt bra att ha många gånger.. Som ni säkert förstår måste man nog spela andra rollspel före för att klara av kravet till det här rollspelet...
Man måste vara lawfull good också, annars blir man corrupted
Sen åker man runt och utforskar omgivningen med sitt "Party"

oftast är vi bara 2 manna partyn men ibland 3 manna och ibland flera om vi ska på nått svårare quest och ta ner någon boss eller liknanden...
Det händer också att man måste utforska till fots ibland.. och en gång fick jag en cykel

Det var inte alls roligt...
Spelledaren brukar oftast ge oss våra quests via radion och det kan bli ganska många quests per spelmöte ibland.. en del är riktigt enkla men en del kräver mycket tänkande och ger därför också mycket mer xp.. rewardsen är dock alltid den samma....
Ibland får vi bjuda in andra classer till vårt party också.. healers kan va bra och ha då nånting skiter sig så dom får ofta va med
Och ibland får jag rutin quests.. men dom är jag så bra på redan så jag får ingen xp av dom längre men dom måste göras iaf...
hmm man kan avancera också, men först måste man questa en hel del innan man kan gå tillbaks till skolan. Men om något år är jag nog där igen och uppgraderar min class lite grann