Krille
Lord
Moderering:
Jag gillar er allihopa, men mer när ni håller er till ämnet.
Jag gillar er allihopa, men mer när ni håller er till ämnet.
Spider Jerusalem;n144406 said:"Why don't you knock it off with them negative waves? Why don't you dig how beautiful it is out here? Why don't you say something righteous and hopeful for a change?" - Oddball
Minimoni;n144463 said:Skulle vilja träffa folk på forumet irl, skulle vara mycket svårare att bli otrevlig och mycket lättare att förstå alla andra utan att tolka elakt som är lätt att göra när det bara är text.
Minimoni;n144474 said:Nu vet jag att det är OT men i kamratskapens namn, vart och när är lättast att träffa flest forumiter på något konvent eller liknande?
Har spelat rollspel i 20 år men aldrig varit på något konvent.
Minimoni;n144483 said:Karlstad värmland just nu. Flyttar tillbaka till Japan till sommaren så skulle vara kul att träffa mycket av de människor jag pratat med i alla dessa år.
Minimoni;n144490 said:Mundo: hahaDet blir nog Hiroshima då min fru är därifrån och där får vi hjälp av hennes föräldrar att etablera oss. Jag har dock bott i Tokyo, fantastisk stad men för stor för en värmlandspöjk.
Minimoni;n144490 said:Mundo: hahaDet blir nog Hiroshima då min fru är därifrån och där får vi hjälp av hennes föräldrar att etablera oss. Jag har dock bott i Tokyo, fantastisk stad men för stor för en värmlandspöjk.
Mattis;n144613 said:Utöver detta kommer jag aldrig sluta älska Rising.