Varulv Den orimlige Åbäket - R2

Menar du att du har skrivit en massa ledtrådar som avslöjar att du har samma pm som vi andra?

I så fall har jag missat dem. Jag såg när du skrev en massa inlägg i början som pekade på motsatsen däremot.

08.36-snåret, två inlägg i snabb följd. Han beskriver valprocessen och villkor som inte nämnts i tråden innan.
Ja han svarar där på saker som visar att denne verkar ha samma info som mig👍

Det verkar dock redigt konstigt att det skulle vara orsaken till BMs bortgång då BM var väldigt tydlig med att hur denne gjort sitt val.
Vore då hål i huvudet av inblandad att göra så BM blev utslagen.

PoJ slutsats är alltså inte rätt i mina ögon.
Vad gäller BMs bortgång.

Antingen har vi olika PM eller så snackas det gojja här nu från PoJ och du backar upp PoJ.

Om vi alla 3 är bybor ändå kan jag inte avgöra för tillfället. MEN det behöver vi reda ut👍
Vore ju redigt surt om jag drevar ut ännu en bybo pga PMskit😇

Menar du att du har skrivit en massa ledtrådar som avslöjar att du har samma pm som vi andra?

I så fall har jag missat dem. Jag såg när du skrev en massa inlägg i början som pekade på motsatsen däremot.

Svara på inlägget istället.

Och ja, jag har skrivit en massa saker som avslöjar att jag har samma PM som övriga. Kan leta rätt åt dem åt dig om det behövs.

Vad utöver min brainfart om DTF är det som talar emot att jag har samma PM som övriga menar du?

Du spelar sjukt slappt nu.

Någon skrev ngt om en tredjefraktion som var där för att sabba för alla på gymmet...du verkar vara den

Jag tror inte alls på DTF, det har jag varit tydlig med hela spelet. Brynolf bollade ju konceptet i anmälningstråden och jag tror att det är precis som han skrivit ut två ulvar mot resten bybor.

”Någon skrev något om…” tycker jag inte duger för att basera sin röst på.

Vem tror ens på DTF i detta läget och tycker dubatt byn har tid att rösta ut DTF eller behöver vi fokusera på Bruce och Sven?

Sen, @POJ, du skrev i R1 att du inte skulle avslöja ditt PM om du inte var drevad. Just nu är du jättedrevad, så dags att spilla bönor.

1: Är det ovanstående inlägg du pratar om?
2: Det HOJ "avslöjar" går ju att deducera av mitt och Octas tjafs direkt i inledningen av R1.

Är du Sven och tänker att HOJ är Bruce eller?

Ok, orkar inte läsa tillbaka. Minns det inte alls så men det var ju mycket tjafs.

Varför vill du inte redovisa ditt pm om du nu vill komma ifrån pm-gräv?

Ja han svarar där på saker som visar att denne verkar ha samma info som mig👍

Det verkar dock redigt konstigt att det skulle vara orsaken till BMs bortgång då BM var väldigt tydlig med att hur denne gjort sitt val.
Vore då hål i huvudet av inblandad att göra så BM blev utslagen.

PoJ slutsats är alltså inte rätt i mina ögon.
Vad gäller BMs bortgång.

Antingen har vi olika PM eller så snackas det gojja här nu från PoJ och du backar upp PoJ.

Om vi alla 3 är bybor ändå kan jag inte avgöra för tillfället. MEN det behöver vi reda ut👍
Vore ju redigt surt om jag drevar ut ännu en bybo pga PMskit😇

Jag tror också att @POJ tar fel om bm. Det förutsätter ju i princip en illvillig bybo iom att bm outat sin siarförmåga.

Suck. Jag är tydligen för trögfattad för att få bli trögfattatföreningens ordförande. 😖

Anthrox blev ju utröstad goddammit.
Big Mama DTF:ad (Eller?)

Återstår Biobunker som blev kemtvättad/diskad av SL (?!)

Alltså, Sven kan ju iofs tematiskt sett vara med i den där sjuka Föräldraföreningen FÖR knarkotika?

I så fall är mitt yrande om DTF…äh, glöm det…

Någon pratar in i mygga i kavajslaget: Hörni, vi får nog ta in han Basse här, de kognitiva nivåerna står på orange just nu…nä ursäkta …rött! Det är allvarligt, får massa felmeddelanden…

Jag hade inte två val i mitt PM. Jag hade att välja mellan 2 saker. Det har jag tydligt redogjort för men inte direkt sagt vad det stod utan endast redogjort för det så att man om man har info förstår. Jag trodde då att alla kroppsbyggare hade samma info. Om alla direkt säger vad de har så blir det ju väldigt svårt att dra slutsatser.

Jag tänker inte redovisa mer än så då det borde räcka och i alla fall en har ju upptäckt det. Borde vara fler så vi skall nog titta på drevkedjan för att kunna lista ut vem som vinner mest på att jag åker ut.

Svara på inlägget istället.

Och ja, jag har skrivit en massa saker som avslöjar att jag har samma PM som övriga. Kan leta rätt åt dem åt dig om det behövs.

Vad utöver min brainfart om DTF är det som talar emot att jag har samma PM som övriga menar du?

Du spelar sjukt slappt nu.

Du menar svara på fulfingret? Sånt gör inte jag.

Leta gärna fram de där inläggen där du hintar om pm.

Det var dtf-snacket jag menade. Du säger att det var brainfart men det kan förstås lika gärna ha varit avsaknad av förkunskap.

En av @StradhLestat och @basensnji verkar som sagt ljuga om vad de hittade i Vimes skåp. Det pekar på att en av dem är ulv. Men också på att Vimes är ulv.

Röst: @Vimes

Avslöja ditt pm nu då. Du upprepar ju hela tiden att pm-gråv inte har nåt värde. Sätt punkt för sånt genom att outa.

Du menar svara på fulfingret? Sånt gör inte jag.

Leta gärna fram de där inläggen där du hintar om pm.

Det var dtf-snacket jag menade. Du säger att det var brainfart men det kan förstås lika gärna ha varit avsaknad av förkunskap.

En av @StradhLestat och @basensnji verkar som sagt ljuga om vad de hittade i Vimes skåp. Det pekar på att en av dem är ulv. Men också på att Vimes är ulv.

Röst: @Vimes

Avslöja ditt pm nu då. Du upprepar ju hela tiden att pm-gråv inte har nåt värde. Sätt punkt för sånt genom att outa.
Jag hade kanske inte hittat något även om jag var den ENDA som lyckades ta mig in i skåpet. Som jag sagt tidigare så är min "förmåga" med bultsaxen kraftigt begränsad.

@Vimes låg på stenhårt i slutet av r1 för att @POJ skulle avslöja sitt pm.

Det fanns ingen logik bakom det då Poj ändå inte var alterbativ för utröstning i r1.

Så Vimes gjorde det sannolikt för att få se pm. Han vet inte vad som står där.

Därför vägrar han nu att outa trots att han varjt tydlig med att han tycker hela spelet är pisstråkigt tills någon outar pm.

• Like
Reactions: POJ
Brynolf kör för övrigt sjukt svängig frijazz:

En kroppsbyggare med håriga axlar nyser klibbig proteinshake över draperiet in till yogasalen. Draperiet visar sig vara @BiobunkerVII. Städaren herr Profit knölar ned draperiet i "till kemtvätten"-korgen ihop med kvarglömda svettiga linnen och fesna squatshorts. Han var ett draperi.

Lite mer allvarligt, vi ska nog inte leta efter nån traditionell modell som förklarar spelet. Gissar att SL jobbar med en ganska lös plan.

Jag hade kanske inte hittat något även om jag var den ENDA som lyckades ta mig in i skåpet. Som jag sagt tidigare så är min "förmåga" med bultsaxen kraftigt begränsad.

… men Brynolf skrev till dig att nån annan klippt upp skåpet först och det är ju det som är viktigt i sammanhanget.

Vimes är Sven

Basse är Bruce
Brynolf kör för övrigt sjukt svängig frijazz:

Lite mer allvarligt, vi ska nog inte leta efter nån traditionell modell som förklarar spelet. Gissar att SL jobbar med en ganska lös plan.

Det verkar mycket riktigt medvetet löst (lärarstudent, kommunalgubbe, hulken, draperi, brevbärare, bultsax, olika pm till olika bybor beroende på hur störiga brynolf för tillfället uppfattade att byborna i fråga var)

Men att två personer klippte skåpet och att både du och Stradh påstår att ”nån annan klippte skåpet först” känns ytterst konkret. Eller hur?

Back