@POJ har ju skrivit kristallklart i dag om sitt pm, omöjligt att missförstå om man fått samma pm. Vilket han ocksp påpekat.
Jag förstår inte varför minst tre pers fortfarande är på honom om att hannska skriva ut mer om sitt pm, det är väl
@StradhLestat @Sidd och
@Octagonal framgör allt, POJ har säkert stenkoll på vilka det rör sig om och kan genoss en lista.
Jag tycker det är helt uppenbart att Poj fått samma pm som jag, vi vet ju iofs att olika bybor fått olika pm (lex anthrox) så det kan ju förklara även denna
Jag kan som sagt gå i god för att pojs pm är samma eller snarlikt som mitt, ni som inte könner samma sak borde kanske smula för varandra och se om ni har samma?
Fast å andra sidan som sagt kan vi nog skita i det iom att hi vet att bybor fått olika pm.
Min roll är ”folkvald i Håbo kommunfullmäktige” så om nån fått info om att den rollen är i spel får de gärna säga det. Jag har fått namnet på en ytterligare roll i pm från brynolf.
Jag har en siarförmåga som är något krånglig och ganska svag men om stjärnorna står rätt kan den ge info som är värdefull.
Jag förstår inte riktigt varför du surar ihop
@Vimes ? Hur vill du spela för att det ska vara roligt? Pm-grävanden verkar ju inte ge så mycket men vad ska vi annars fokusera på?