Varulv Den orimlige Åbäket - R2

Jag har inte slingrat mig och om det inte förekommit flera olika PM så borde man förstå. Det var det jag tyckte att @StradhLestat inte gjorde i början av denna dag. Det står jag fortfarande för. Dessutom borde @Octagonal på samma sätt kunna lista ut det så fortfarande misstänkt. @Sysp är med på noterna så inte misstänkt i mina ögon.
Jag är fortfarande inte med på vad det är jag inte förstod? Jag förstår rent krasst inte vad jag "inte gjorde i början av denna dag" ?

Kan du slriva något i klarspråk?

Hej @POJ Jättekul att du är med 😃 och hoppas att du inte tar illa upp av all energi som riktas mot dig just nu. Det är ett spel och vi är många som gillar att dreva och pressa!

(När folk pressar mig brukar jag bli retlig och tycka de är förpiskade luspudel-sumprunkare hela bunten!)

Nåja, så länge du inte ger mer information om ditt PM med mera så lär du nli utröstad, snälla börja outa!

Andra frågor som du gärna får svara på:

1) Finns DTF eller ej? Vad tror du?
2) Vad handlar föräldraföreningen för knarkotika om?
3) Vad skrev du i ditt brev till Sven? För fu skrev väl nåt?

@POJ har ju skrivit kristallklart i dag om sitt pm, omöjligt att missförstå om man fått samma pm. Vilket han ocksp påpekat.

Jag förstår inte varför minst tre pers fortfarande är på honom om att hannska skriva ut mer om sitt pm, det är väl @StradhLestat @Sidd och @Octagonal framgör allt, POJ har säkert stenkoll på vilka det rör sig om och kan genoss en lista.

Jag tycker det är helt uppenbart att Poj fått samma pm som jag, vi vet ju iofs att olika bybor fått olika pm (lex anthrox) så det kan ju förklara även denna

Jag kan som sagt gå i god för att pojs pm är samma eller snarlikt som mitt, ni som inte könner samma sak borde kanske smula för varandra och se om ni har samma?

Fast å andra sidan som sagt kan vi nog skita i det iom att hi vet att bybor fått olika pm.

Min roll är ”folkvald i Håbo kommunfullmäktige” så om nån fått info om att den rollen är i spel får de gärna säga det. Jag har fått namnet på en ytterligare roll i pm från brynolf.

Jag har en siarförmåga som är något krånglig och ganska svag men om stjärnorna står rätt kan den ge info som är värdefull.

Jag förstår inte riktigt varför du surar ihop @Vimes ? Hur vill du spela för att det ska vara roligt? Pm-grävanden verkar ju inte ge så mycket men vad ska vi annars fokusera på?

Jag är fortfarande inte med på vad det är jag inte förstod? Jag förstår rent krasst inte vad jag "inte gjorde i början av denna dag" ?

Kan du slriva något i klarspråk?

Det är tydligt att pojs pm är samma som mitt baserat på det han skrivit i dag.

Om det inte är tydligt för dig har du ett annat pm.

I början på denna dag verkade du inte känna igen pojs pm vilket då pekar mot att du har ett annat pm.

Om jag förstår saken rätt har Basse 1) en bultsax 2) förmåga att lösa brev i skåp han klipper upp 3) förmåga att blanda ihip alla namn i alla brev och 4) nån info som Brynolf gett i pm.

Vidare har Basse hävdat att han var NUMMER TVÅ på vimes skåp.

Alternativ 1) BM siade Vimes genom att klippa låset ich leta efter brev eller steroider MEN hon hade ju ingen bultsax (det får vi hålla för sant iom att vinhar grön färg på henne).

Alternativ 2) Någon annan än Basse har bultsax och klippte skåpet först. I så fall teor jag att den personen. Bör outa för att vi ska förstå sammanhangen bättre (jag har ingen bultsax exempelvis).

Alternativ 3) Basse ljuger om att nån var i Vimes skåp innan honom. Då pekar det mot att Basse är Bruce.

Rimligt i mina ögon att Bruce har en siarförmåga så att han kan hitta Sven och sen signalera sin rödhet till den personen.

Röst: @Basenanji

Vad är det för information du fått @Basenanji ? Är det namnet på en annan roll (ursäkta om dubredan sagt det)?

@Vimes du verkar skum på så sätt att en ulvbasse bara ljuger om ditt skåp om du är ulv. Kan inte du lösa ditt eget problem med det tråkiga spelet genom att redovisa ditt initiala pm från brynolf?

Vimes Sven, Basse Bruce?

@Impetigo Jag hittar inte var jag säger något om hans pm kontra mitt?
Att jag reagerar på att han vekar veta exakt hur BMs roll fungerade och vad hon hade för roll var det jag högg på.

Att jag frågade BM om bultsaxen redan igår är för att jag HAR en bultsax. Inte bara postnissen @Basenanji. När både Basse och jag har bultsaxar för vad vi gör, så tyckte jag det var jättekonstigt att inte BM hade en. Jag fick min bultsax i ett Den funkar dock inte för mig som denm är beskriven av PoJ där, utan betydligt "klenare". Jag försökte utreda om BMs förmåga på något sätt var nytytyigare än min... Sen HUR/OM man kan skicka bultsaxen, har jag inte en aning om.
Jag fick min bultsax i ett pm. Där själva bultsaxen klassades som en förmåga och sedan en löptext med fluff i och beskrivning om hur min förmåga "bultsax" fungerar,

Läste om introt och det står tydligt utskrivet att TVÅ ligister klippt upp vimes skåp med bultsax.

Så det finns alltså minst en bultsax till utöver Basses, om jag minns rätt var det ingen som steg fram med en byltsax i r1 när BM frågade.

Varför inte? Varför mörka bultsaxen? @Basenanji ?

Nån som har fått info om rollen ”lärarstudent” eller vad Anthrox nu var?

och @Impetigo där jag skriver om "Kan du slriva något i klarspråk?", så menar jag just det.
Det känns för mig som att PoJs alla svar är sy kryptiska han bara kan vara, oavsetrt vad som ska förmedlas.

@Impetigo Jag hittar inte var jag säger något om hans pm kontra mitt?
Att jag reagerar på att han vekar veta exakt hur BMs roll fungerade och vad hon hade för roll var det jag högg på.

Att jag frågade BM om bultsaxen redan igår är för att jag HAR en bultsax. Inte bara postnissen @Basenanji. När både Basse och jag har bultsaxar för vad vi gör, så tyckte jag det var jättekonstigt att inte BM hade en. Jag fick min bultsax i ett Den funkar dock inte för mig som denm är beskriven av PoJ där, utan betydligt "klenare". Jag försökte utreda om BMs förmåga på något sätt var nytytyigare än min... Sen HUR/OM man kan skicka bultsaxen, har jag inte en aning om.
Jag fick min bultsax i ett pm. Där själva bultsaxen klassades som en förmåga och sedan en löptext med fluff i och beskrivning om hur min förmåga "bultsax" fungerar,

Intressant. Klippte du Vimes skåp i natt?

Läste om introt och det står tydligt utskrivet att TVÅ ligister klippt upp vimes skåp med bultsax.

Så det finns alltså minst en bultsax till utöver Basses, om jag minns rätt var det ingen som steg fram med en byltsax i r1 när BM frågade.

Nån som har fått info om rollen ”lärarstudent” eller vad Anthrox nu var?
Jag har bultsax, som jag skrev ovanför.... JAG försökte använda den på vimes skåp. Det gav inget alls. Jag fick svar från SL om att någon varit där innan. Så antingen har vi minst 3 bultsaxar, eller så var det något annat som gjorde att jag fick det svaret på att kika i vimsans skåp

Jag har inte mörkat något, försök inte att smutsa ned mig med sådana anklagelser tack.

Jag har däremot inte brytt mig så mycket eftersom namnen i breven nu är blandade med slumpens hjälp.

Sedan har du alltdå fått en tydlig roll?

Min roll är ”folkvald i Håbo kommunfullmäktige” så om nån fått info om att den rollen är i spel får de gärna säga det. Jag har fått namnet på en ytterligare roll i pm från brynolf.

Det här är breaking news! Känner någon annan till det här?

Pm-grävanden verkar ju inte ge så mycket men vad ska vi annars fokusera på?

Spelet i tråden. Jag tycker flera av er spelar uppenbart ulvigt, men eftersom vi sitter fast på en massa spekulerande i PM:en och psykoanalys av Brynolfs spelupplägg så händer det inte.

Om jag förstår saken rätt har Basse 1) en bultsax 2) förmåga att lösa brev i skåp han klipper upp 3) förmåga att blanda ihip alla namn i alla brev och 4) nån info som Brynolf gett i pm.

Vidare har Basse hävdat att han var NUMMER TVÅ på vimes skåp.

Alternativ 1) BM siade Vimes genom att klippa låset ich leta efter brev eller steroider MEN hon hade ju ingen bultsax (det får vi hålla för sant iom att vinhar grön färg på henne).

Alternativ 2) Någon annan än Basse har bultsax och klippte skåpet först. I så fall teor jag att den personen. Bör outa för att vi ska förstå sammanhangen bättre (jag har ingen bultsax exempelvis).

Alternativ 3) Basse ljuger om att nån var i Vimes skåp innan honom. Då pekar det mot att Basse är Bruce.

Rimligt i mina ögon att Bruce har en siarförmåga så att han kan hitta Sven och sen signalera sin rödhet till den personen.

Röst: @Basenanji
Den andra personen med bultsax som gick på Vimes skåp är då Stradh enligt utsago, däremot var skåpet tomt när han var där. Är det pga att BaseNanji hade redan tagit brevet, brevbäraren hade redan kommit och skåpet var tomt eller att Vimes inte skrivit något brev?

@POJ har ju skrivit kristallklart i dag om sitt pm, omöjligt att missförstå om man fått samma pm.

Är det nedan du syftar på?

Hon åkte på grund av en sak i PM som jag har valt att inte säga då alla andra kroppsbyggare också fått det och därmed borde förstå samma sak.

Jag tycker det är för vagt och har redan antytts i flera andra inlägg i R1.

Back