Nja, spela ulvigt behöver vi väl inte göra men det här är kanske inte partiet då vi tjänar på att metagröna oss med outningar och grejer förrän i senare rundor?
Är ni bybor ser ni vad jag menar.
Så nyss var jag för dålig för att lajva ulv, men nu är jag rödast på banan? Oook.Håller med @Octagonal
Rödast till grönast:
Anthrox
Vimes
Bb7
Bm
Poj
Basse
Sysp
Octa
Stradh
Isaac
Sidd
Röst: @Anthrox
Så nyss var jag för dålig för att lajva ulv, men nu är jag rödast på banan? Oook.
Visst kan vi ta ut Anthrox, men att han verkar vara ordinär och tråkig tycker jag gör honom lite mindre misstänkt.
@Sömniga Isaac verkar inte heller fattaDet verkar som att alla förutom Anthrox vet vad det är vi pratar om. Risken är att designen är att bara bybor fått info om att kunna välja att få en förmåga innan spelstart och att Anthrox är Bruce. Alltså behöver vi döda honom.
Jag tycker inte att vi ska skriva om våra PM även om det finns sätt att använda dem för att gröna oss. Det räcker att nicka mot varandra att vi vet vad vi menar. Man vill ju inte vara tråkig.
Spännande. Det här stämmer dock inte, så det kommer tyvärr bara resultera i en förlorad runda. Men det finns väl inget att göra åt då antar jag.Det verkar som att alla förutom Anthrox vet vad det är vi pratar om. Risken är att designen är att bara bybor fått info om att kunna välja att få en förmåga innan spelstart och att Anthrox är Bruce. Alltså behöver vi döda honom.
@Sömniga Isaac verkar inte heller fatta
Spännande. Det här stämmer dock inte, så det kommer tyvärr bara resultera i en förlorad runda. Men det finns väl inget att göra åt då antar jag.
Är jag den enda bybon som inte fått ett val att ta ställning till i PM? Dags att komma fram med den infon i så fall. Spelet ligger ju ändå så att det i princip bara är Bruce som direkt förlorar av att röstas ut, så rimligtvis är det bara han som kommer sprattla av att drevas. Jag är rätt fine med det, även om jag velat se utdelning på mitt spel.
Du måste väl hålla med om Anthrox rödhet?Men lägg ägg.
Ja, formuleringen i startinlägget kan syfta till byboförmågor istället för DTF. Jag refererar byboförmågor i mitt första inlägg.
Det här är varmluft.
Obefintlig mer eller mindre, eftersom det inte finns något att gå på och alla inte ens kommit in i spel än. Sysp och Vimes är på den grönare halvan av anledningar jag redan redogjort, men ni andra har ingenting alls liksom.Hur ser din rödgrönlista ut Anthrox?