Varulv Den orimlige Åbäket - R1

Mitt första inlägg:
Jo men sen är du ju ute och vimsar på ett sätt som tyder på att ditt val inte är samma som jag fått eller du inte vet vad som står i det.

Men jaja, inte säker på att det är något som faktiskt ger oss något att fortsätta älta just din text dock, tycker hela val-historien luktar sidospår, särskilt som vi inte vet om ulvarna fått PM-texten. Det finns ju dock hintar om att det finns åtminstone en riktig powerroll i PM:et och den bör ju hålla sig dold.

Ja alltså, mitt ego åt sidan så är det ju bättre för byn att jag röstas ut än en random bybo, eftersom ni får information om jag åker. Så hittar ingen på något bättre tycker jag det är bra att jag röstas ut.

Ähmen kom igen. Om du är bybo vet du att det är fel att vi röstar ut dig. Den här grejen kommer jag aldrig förstå.

Ähmen kom igen. Om du är bybo vet du att det är fel att vi röstar ut dig. Den här grejen kommer jag aldrig förstå.
Jovisst, men liksom, om jag verkligen är den ende bybon som inte fått valet i PM så vet jag inte riktigt hur jag ska kunna övertyga någon annan om det annat än att åka ut. På pappret ser det ju ut som att ni har information som jag inte har, och det är ju hela grunden i att använda PM för att jaga ulv.
Jag försöker ju snarare göra något gott av det istället.

Här spelar vi som att vi spelar svart i magic, liv är bara en resurs att använda för att vinna spelet! Vi kan offra oss själva för information till det egna laget!

Vet inte varför den tanken bara dök upp i huvudet, men var tvungen att bli av med den.
De kallar mig Farfar Bayou av en anledning 😅

Nu har jag läst ikapp på mitt vis, det vill säga snabbt och troligen slarvigt....
men som det ser ut
Röst: @Anthrox

Något här sticker ut. Är det någon annan som inte fått val/instruktion? Jag tycker mig ha sett att vissa påstått att andra inte fått det, men snappade inte upp någon annan i mitt snabbläsande?

Klockan är 18 och gymmet är smockat.

Någon gynnare som gillar G-funk jockar gymmets ljudanläggning.

Lokalvårdaren smyger runt och ber bänkpressande biffon att hålla hans mopp och stämningen är rätt underlig.

I ögonvrån noterar ni att brevbäraren är ute och tömmer postlådor. Han ser noterbart suspekt ut. Rastaflätor, Crocs och slips. Hade ni inte varit så upptagna med romanian deadlifts och reverse rear delt flyes hade ni nästan haft lust att gå ut och frågat om han verkligen har de rätta kvalifikationerna.

Nu har jag läst ikapp på mitt vis, det vill säga snabbt och troligen slarvigt....
men som det ser ut
Röst: @Anthrox

Något här sticker ut. Är det någon annan som inte fått val/instruktion? Jag tycker mig ha sett att vissa påstått att andra inte fått det, men snappade inte upp någon annan i mitt snabbläsande?
BM och POJ har dodgeat frågan, och BB7 är MIA as per usual, men alla andra tycks stå på valets sida.

Back