Vimes
Kättare
Kanske ska hålla lite på informationen ni ger ut om ni ska fångs ulvar med den.
Nah, den katten är ute ur lådan. Jag tror mer på att slå ihjäl tisselitassandet nu.
Kanske ska hålla lite på informationen ni ger ut om ni ska fångs ulvar med den.
Att jag hade en instruktion som jag trodde gällde alla, framgår i fösta inlägget i rundan. Där jag undrar vart alla är på gymmet, alla vanliga gymbros iafNah, den katten är ute ur lådan. Jag tror mer på att slå ihjäl tisselitassandet nu.
Jag som inte har tillgång till informationen kan ju säga att det var den inte alls, om jag inte missat något. Jag visste inte om att det handlade om att få en förmåga innan du skrev det.Nah, den katten är ute ur lådan. Jag tror mer på att slå ihjäl tisselitassandet nu.
En bybo som får nattmörda (oftast en gång/spel).Vad betyder Vigilat roll?
Jag som inte har tillgång till informationen kan ju säga att det var den inte alls, om jag inte missat något. Jag visste inte om att det handlade om att få en förmåga innan du skrev det.
Det där inlägget är ju förvisso kvar i den därna märkliga ”brus för att förvilla Sven å dra på sig knark”- approachen ni håller på med som jag tycker bara gör VJVS redigt svårt.Mitt första inlägg:
Jag menar att det är möjligt du sett byboPM och därför kan glida med utan problem.Med det sagt så tycker jag mig förstå att du har fått göra valet.