Nekromanti [D&D 4e] Keep on the Shadowfell

Hellectrician

Veteran
Joined
29 Aug 2003
Messages
152
Location
Lapplands Väsby
Re: Spelmöte 9: Avslutning!

Arfert said:
Det finns mer möjligheter till rollspelande i uppföljaren (åskspiran), men det struntade min spelgrupp i, mer eller mindre.. de är mest intresserade av "brädspelsbiten"...
Hack & slash ftw! :gremwink:

Dimfrost said:
Vafan! Skaffa er en egen tråd!
Krankenstein vill ju lägga ut nästa möte som podcast! Det vore iofs en kul grej, men knappast intressant för nån utanför cirkeln.
 

Ram

Skev
Joined
11 May 2004
Messages
5,542
Location
Slätta
Re: Spelmöte 9: Avslutning!

HellCop said:
Dimfrost said:
Vafan! Skaffa er en egen tråd!
Krankenstein vill ju lägga ut nästa möte som podcast! Det vore iofs en kul grej, men knappast intressant för nån utanför cirkeln.
Joförfan, så klart det är! För oss som inte har tid att spela mer så kan det säkert vara coolt att titta/lyssna på andra när de spelar. Länk, kort, feeds etc. mottages tacksamt.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,615
Location
Rissne
Re: Spelmöte 9: Avslutning!

HellCop said:
Krankenstein vill ju lägga ut nästa möte som podcast! Det vore iofs en kul grej, men knappast intressant för nån utanför cirkeln.
Beror väl på vilken cirkel vi snackar om. Det är ju bevisligen så att det finns folk som tycker att podcasts och liknande går att lyssna på, själv avskyr jag allt liknande eftersom jag inte fixar att lyssna fokuserat utan visuell stimulans så länge.

Sen vettefan om det blir podcastformat eller inte. Jag tar med mig en schysst mik och spelar in, lägger upp nånstans som mp3:or, sen får väl folk göra vad de vill med skiten.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Re: Spelmöte 9: Avslutning!

Jag är likadan. Jag läser gärna om spelmöten men jag skulle aldrig orka lyssna på dem, inte ens om de var ordentligt redigerade och så.
 

Grimfang

Veteran
Joined
29 Dec 2006
Messages
5
Re: Spelmöte 9: Avslutning!

Skulle vara mycket intressant att lyssna på då vår grupp inte är säkra på att spela v4. Finns det några podcasts uppladdade?
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,615
Location
Rissne
Re: Spelmöte 9: Avslutning!

lagmer said:
Skulle vara mycket intressant att lyssna på då vår grupp inte är säkra på att spela v4. Finns det några podcasts uppladdade?
Dels har jag varit borta ett par spelmöten, och dels är jag alls inte säker på att spelgruppen accepterar att bli inspelade. Men vi får se vad framtiden bär med sig...
 
Top