PROMOTION CY_BORG

GVDT

Veteran
Joined
19 Oct 2021
Messages
172
Fantastiskt!
Lycka till med Kickstarten. Mina EuroDollar är redo!
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
Lite mer info finns här:


 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
//*/*
Two weeks remain until the C_B Kickstarter, and we’re ready to uncover the reward for our highest pledge—perhaps our strangest, most ambitious one yet—the **CY_BORG RECURSIVE MACHINE NOISE MAKER**. This enigmatic marvel of technological disarray is (literally) one-of-a-kind.
This device is how we envision the decks of CY_BORG’s hackers. Designed, 3d-printed, laser-cut and hand-assembled by The Human Comparator, and then art-bombed by Johan Nohr. There are other Recursive Machines, but none quite like this one.

To us, this gadget is a riddle; there’s barely a manual, no warranty or support and you may want to tinker, solder and rebuild it. It’s a piece of gear-head techno art that also makes noise. It was used to make the music for our trailer.
https://soundcloud.com/thehumancomparator%2Frecursive-machine-2
The CY_BORG Kickstarter launches on **November 13, 20:00 CET/2pm EST/11am PST.** Sign up to be notified. Stay synced always. Disconnect never. *Die jacked in.*
//
 

Enstoeringen

Prokrastinatör extraordinaire
Joined
12 Apr 2021
Messages
240
//*/*
Two weeks remain until the C_B Kickstarter, and we’re ready to uncover the reward for our highest pledge—perhaps our strangest, most ambitious one yet—the **CY_BORG RECURSIVE MACHINE NOISE MAKER**. This enigmatic marvel of technological disarray is (literally) one-of-a-kind.
This device is how we envision the decks of CY_BORG’s hackers. Designed, 3d-printed, laser-cut and hand-assembled by The Human Comparator, and then art-bombed by Johan Nohr. There are other Recursive Machines, but none quite like this one.

To us, this gadget is a riddle; there’s barely a manual, no warranty or support and you may want to tinker, solder and rebuild it. It’s a piece of gear-head techno art that also makes noise. It was used to make the music for our trailer.
https://soundcloud.com/thehumancomparator%2Frecursive-machine-2
The CY_BORG Kickstarter launches on **November 13, 20:00 CET/2pm EST/11am PST.** Sign up to be notified. Stay synced always. Disconnect never. *Die jacked in.*
//
Alltså, detta är det coolaste jag sett. Så. Jefvla. Fränt. Men utrymmet mellan mitt vill-ha-begär och min begränsade plånboks möjlighet att ens låta mig överväga att försöka anskaffa detta är nog tyvärr allt för stort. Men jäklar så coolt. Kudos!
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
Alltså, detta är det coolaste jag sett. Så. Jefvla. Fränt. Men utrymmet mellan mitt vill-ha-begär och min begränsade plånboks möjlighet att ens låta mig överväga att försöka anskaffa detta är nog tyvärr allt för stort. Men jäklar så coolt. Kudos!
om man här händig och kan löda så kan man få tag på det betydligt billigare direkt från THC!
 

Enstoeringen

Prokrastinatör extraordinaire
Joined
12 Apr 2021
Messages
240
om man här händig och kan löda så kan man få tag på det betydligt billigare direkt från THC!
Jodå, jag har redan surfat cybervågorna och kollat upp det - MEN - det är ju helheten som gör denna reward så förbaskat cool. Det här är ju ett äkta konstverk - långt mycket mer lockande än alla KS-prints som brukar vara lockgåvan i de högsta nivåerna.

Tycker att ni med era grejer höjer nivån för vår hobby/kultur på sätt som jag inte kan påminna mig ha upplevt tidigare. Jag närmar mig ett halvt sekel i ålder och det ska mycket till att jag ska bli imponerad idag - och då har jag träffat både Thåström och Flavor Flav ;) -MEN allt jag hittills sett från kartellister och örtmästare (m.fl.) gör er f-n till idoler!
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,816
@chrull Har en fråga. Kommer det funka på samma sätt med Cy_Borg som med Mörk Borg, att man kan publicera tryckt fanmaterial till systemet under licens? När jag är färdig med modulen om Östafrika/Somalia till Neotech funderar jag på att börja skriva på mitt cyberpunk/body horror-äventyr igen och tänker att mixen cyberpunk och grisig psykedelisk body horror passar Cy_Borg 😁🤘
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
@chrull Har en fråga. Kommer det funka på samma sätt med Cy_Borg som med Mörk Borg, att man kan publicera tryckt fanmaterial till systemet under licens? När jag är färdig med modulen om Östafrika/Somalia till Neotech funderar jag på att börja skriva på mitt cyberpunk/body horror-äventyr igen och tänker att mixen cyberpunk och grisig psykedelisk body horror passar Cy_Borg 😁🤘
CY_BORG välkomnar och omfamnar body horror, helt klart.
Eftersom CB är kompatibelt med MB kan du i teorin använda MB-licensen för att skriva till CB. Vi har inte riktigt hunnit tänka till kring om vi ska ha en egen för CB ännu.
Oavsett hur det blir så kan jag lova dig att något kommer finnas på plats när spelet kommer.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,816
CY_BORG välkomnar och omfamnar body horror, helt klart.
Eftersom CB är kompatibelt med MB kan du i teorin använda MB-licensen för att skriva till CB. Vi har inte riktigt hunnit tänka till kring om vi ska ha en egen för CB ännu.
Oavsett hur det blir så kan jag lova dig att något kommer finnas på plats när spelet kommer.
Awesome!!! 😁😁😁
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414


One week remains until the CY_BORG Kickstarter, and we want to talk about the **CY_BORG ASSET PACK;** a bundle of game accessories that will make your cybernetic life almost bearable. Available both in print and pdf. It includes three items:

1: The CY_BORG ASSET PACK includes a **pad of 50 character sheets** for when your punk perishes and you need a quick replacement. Printed on uncoated, crumble- and flammable paper. (design is work in progress)

2: The CY_BORG ASSET PACK includes a **poster-sized map of the megacity Cy **where your misadventures, murders and missions will likely take place. On the back is a summary of its largest corporations and cults. For target practice.

3: The CY_BORG ASSET PACK includes a **pad of one-page locations** to be used as-is for quick heists or as starting points for your own machinations. Each comes with a map and tables for purpose, features, secrets etc. There’s a stretch goal for this thing. A pretty cool one.

The CY_BORG ASSET PACK is available at higher pledge levels and can be purchased as an add-on (physical or digital). The CY_BORG Kickstarter launches on **November 13, 20:00 CET/2pm EST/11am PST.** Sign up to be notified. Stay synced always. Disconnect never. Die jacked in.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,414
Top