PROMOTION CY_BORG

Jag är så sur på mig själv att jag inte deltog i kickstartern. Väntar otåligt på att den kommer släppas för allmänheten. Läste att den bör finnas ute för försäljning under hösten någonstans, finns möjligen ett mer exakt datum eller snävare tidsperiod?
Samma här. Jag förstår inte riktigt hur jag tänkte.

Appen säger att jag får det imorgon! Aaaaaargh!

Jaja, nu måste jag översätta Hårda Bud till CY_BORG.

Ska vi gissa på att det dimper ner några ENnies hos spelskaparna för detta epos nästa år?

Jag är så sur på mig själv att jag inte deltog i kickstartern. Väntar otåligt på att den kommer släppas för allmänheten. Läste att den bör finnas ute för försäljning under hösten någonstans, finns möjligen ett mer exakt datum eller snävare tidsperiod?

En snubbe på Facebook säljer sitt! I Facebook-gruppen "Rollspelsgrottan- Köper/byter/säljer äldre rollspel"!

Skynda, skynda!

Det blir ju rena spekulationsmarknaden! Skall man sälja sitt ex nu, och leva på PDF:en tills man kan köpa ett nytt ex?

När majoriteten av backarna fått sina saker kommer vi nog kunna återkomma med ett datum. Och om bara US-hubben kommer igång borde det vara ganska snart alltså.

Nu är jag nedslagen i soffan och blir nog här ett tag.

Attachments

• 0D075A9A-BE8C-4FCE-808B-F19076DEA922.jpeg
    0D075A9A-BE8C-4FCE-808B-F19076DEA922.jpeg
    626.6 KB · Views: 17
Ser fint ut. Men jag blev chockad över location pads var i fel format! Nu måste olika delar av spelet stå på olika ställen i bokhyllan o_O Hm, jag är nog inte punkig nog för detta. Säljer det på spekulationsmarknaden direkt.

Ser fint ut. Men jag blev chockad över location pads var i fel format! Nu måste olika delar av spelet stå på olika ställen i bokhyllan o_O Hm, jag är nog inte punkig nog för detta. Säljer det på spekulationsmarknaden direkt.

Jag är inte heller punkig nog, men tänker låtsas som att jag är det!!!!

Mitt med, idag befinner det sig dock i Toftanäs vilket varken känns cyberpunkigt eller nödvändigt!

Jag har hört att det är fint i Toftanäs så här års. (Inte egentligen.)

> Slå d12 på vädertabellen (insidan av pärmen i boken) för att ta reda på hur det är i Toftanäs såhär års.
Utan att ha varit där låter det av någon anledning mer som husvagnssommar och dansband. (Dvs den verkligt otäcka dystopin!)

Jag fick i vilket fall mitt ex i fredags :D, så lite läsande har det blivit. Väldigt snygg och otroligt stämningsfull bok!

Men det gäller ju att ha en riktigt bra spellista att lyssna på samtidigt. Nu körde jag med
vilket var den första som dök upp på youtube via "cyberpunk horror music". Någon som har andra tips?

Back