Det här intressant med tanke på att det känns som de flesta klagar över att det blev för mycket byråkrati o struktur i tillbehörsböckerna, medan du verkar vilja lägga till ytterligare ett lager av detta.Hundra procent medhåll. Jag skissade på en strikt struktur och väg till medborgarskap och dessutom en väg ovanför (bli senator och dubbas till riddare och sådär) och om du inte har ett medborgarskap är din enda trygghet att gå med i en organisation.
Med tanke på att Chronopia redan har arenor och slavar vad från Rom är det du vill tilllägga där?arenor och slavar.
Känns som det redan finns där i mångt o mycket med tanke på alla bordeller, harem, slavar, och liknande. Till det kan vi ju ta till att mer eller mindre alla fraktioner verkar syssla med droghandel.De Sade skrev rätt mycket intressant och sexuell dekadens i Chronopia känns helt enkelt väldigt rätt. Så ta det som De Sade skrev och pumpa in steroider så blir det vad jag tänker mig mitt Chronopia. Ett Chronopia där en tillräckligt mäktig och inflytelserik person kan nyttja en svagare på ett sexuellt vis. Orgier är inget ovanligt utan snarare något som överklassen och adels ungdom öppet ägnar sig åt. Huset Degas och andra avviska hus må vara trendsättare inom området men självklart vill även de olika sultanerna och andra furstar, senatorer och mäktiga personer också följa de trender alverna skapar.