Av med fleecetröjorna !!!
"Morgoths Skaparna verkar resonera så...
Duh. Äh, vi har tre projekt, ja det är sant, men vad skulle det vara för problem med det. Låt mig demonstrera:
Drivhuset - Huvudsakligen Skaparnas projekt. Här jobbar å
en projektutvecklare, som sysslar med spelvärlden och annat viktigt. Vi har
en regeltillverkare, det vill säga mig, som håller mig på min kant. Sedan har vi två tecknare, och ett oräkneligt antal speltestare och bollplank.
Istid -
Mitt hobbyprojekt. När jag har tid skriver jag några rader om världen. Alltså ett rollspel som har hunnit mycket kort.
Urdan - En
spelvärld som jag inte har någonting som helst med att göra; förutom att jag har lovat att koerrigera det, bollplanka lite, speltesta och kanske redigera. Förövrigt av en kille som inte är med på något annat projekt. (Nej, han finns inte här på forumet -om ni letar efter oanställd arbetskraft

= )- Alltså, han med på sitt eget hörn.
Det är inga problem att jobba med dessa tre projekt; vi tar en titt på Krille och dennes <url=http://www.foxtail.nu/projekt.html>projektplan</url>. Så, vi tar en titt på vad som skulle adderas till ovanstående lista om vi drog in lite fler projekt i skaparcirkeln:
CCC - Cadillac Crazy Cillerz får definitivt plats. För det första har vi en samlad redaktion som inte sysslar med regeltillverkning eller spelvärldsförfattande till något av Skaparnas andra rymdskepp

=. För det andra är det skitballt.
Övriga projekt - FnF och övriga spel. Det enda som sker är att det ramlar ut med "Chainsaw Appace" OK i rumpan. Och vad kan man mer önska sig?

=
Resultatet blir en stor websajt fylld med härliga rollspel. Av med fleecetröjorna!
Och så en fotnot till Krille: Drivhuset skapas huvudsakligen av två man. Vi har projektutvecklaren Kim och regeltillverkaren lilla jag. Inga strukturfel här inte! Du borde prova.