Nekromanti Byte av avatarer

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,207
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Re: Mitt bidrag

Well...jag kan inte photoshoppa. Jag suger på det. Layout, bildbehandling, grafik, design, whatever, jag kan inte.

Så någon rolig och underfundig avatar kan jag inte åstadkomma. Men jag har ändå något unikt att komma med - mig själv. Alla mina avatarer hittils har varit vackra flickor eller flickögon i varierande stadier av filtrering. Nu kommer den första, och kanske den sista, bilden på själve Ymir. Jag hoppas det inte är helt fel.

- Ymir, gör så gott han kan
 

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Jag kan slänga upp en poll[ant]

Jag kommer online i en liten, liten stund vid 19, med min trogne gamle 56k-springare, och slänger upp den. Om du inte har en tråd uppe då så tar jag de som finns i den här tråden, ifall det är lugnt?

/Mask - som lekte med tanken att göra en "är det här OK?"-poll :gremtongue:
 
G

Guest

Guest
Jo den e nice, oavsett vad du säger...

Och två lager... ja det är min med...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
huH ??

Vaddå ?
Din avatar är har ju samma "ondhetsfaktor" som några andra avatarer här ju !! :gremtongue:

/ Johan k, som inte direkt är sugen på att tvätta idag men är så illa tvungen.. :gremfrown:
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,917
Tävlingsbidragen! Var med och rösta!

Här kommer tävlingsbidragen. Tack alla för en god insats!
<center>

---


Vitulv 1


Vitulv 2


Ceram 1


Ceram 2


DeBracy 1


DeBracy 2


Feuflux


Arvidos


Eksem


Zorbeltuss


JohanK


Foggmock


Marco Behrman


Quadrante


WolmerX


Krille


Yassilus


Mask


Ymir

---
</center>
Sådärja! Nu är det bara att vänta på att Mask lägger upp pollen och sedan har ni till och med söndag på er att rösta på den avatar ni tycker är häftigast, roligast, snyggast, bäst beskrivande eller vilka kriterier ni nu har. Det är helt ok att diskutera vidare under röstningen.

Mask, använd de namnen jag använder i det här inlägget till pollen för att undvika förvirring.

<font size="1"> Och ett par miljoner minuspoäng till Johan och Ceram som postat sina avatarer i fel storlek :p </font size>

- Vulf
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,917
OMG [ANT]

Hoho, tur att inte barn orkar glo så länge på en avatar :gremlaugh:

- Vulf
 

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Vitulvs avatartävling, rösta här!

Rösta på nu! Woo!



Ledsen att det tog sådan tid att få upp den här, men... tja, den tog en jävla tid att få upp, och jag hade fått pollsystemet om bakfoten, lite.. hoppas det ser vettigt ut nu...
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Korrekt svansföring?

"Hoho, tur att inte barn orkar glo så länge på en avatar"

Men det har du? Snuskgubbe där! :gremgrin:
 

Ceram

Hero
Joined
2 Aug 2003
Messages
883
Location
Göteborg
n00b

Och ett par miljoner minuspoäng till Johan och Ceram som postat sina avatarer i fel storlek :p
Jo de minuspoängen förtjänar jag. Jag är faktiskt så n00big att jag inte fattade hur man ändrade storlek fören ett par timmar efter att jag gjorde den där, även om jag har glömt det nu :gremtongue:. Du har iallafall gjort en insatts för folkbildningen, jag tränade upp mina photoshopskills från 0,1 till 0,4 eller nått...

/Ceram, bildbehandlarn00b
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
OMGZ WTF???!?!?!!1

Alltså. Hur fan ska jag kunna vinna avatartävlingen om ingen kan rösta på mig? Va? VA?!

:gremmad: :gremmad: :gremmad: :gremmad: :gremfrown: :gremfrown: :gremfrown:
 

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Argh!! Jag är ett svin!

Shit, jag totalt missade din avatar! :gremfrown:

Man kan tyvärr inte ändra på pollinlägg efter att de postats, så hur gör vi nu egentligen? Antingen raderar vi pollen, och så får de 18 personer som röstat rösta igen, eller så får vi lösa det på något annat sätt.

Vad säger tävlingsansvarige vitulv?

/Mask
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Orka!

Säger jag. Jag får aldrig sex röster, som du är uppe i, till exempel. Även om det vore skoj att veta ifall iallafall NÅN tyckte min var snyggast.

Det slog mig att du antagligen inte läst min nya sig. Bäst du passar dig. :gremwink:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Byte av avatarer (ANT)

Fasen, man rodnar nästan ju när man ser avataren din... :gremblush: :gremblush:

/ Johan K, glad att wrnu funkar igen !
 

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Ingen har vunnit innan Vitulv säger så[ant]

Vitulv ulyste tävlingen, Vitulv avslutar den.

Dock hoppas jag verkligen att Krilles avatar inte vinner, för den är jag inte ens säker på att jag får ha. Eksems hellre, i så fall. Inget emot Krille som person, då.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Re: Ingen har vunnit innan Vitulv säger så[ant]

"Dock hoppas jag verkligen att Krilles avatar inte vinner, för den är jag inte ens säker på att jag får ha."

Detta leder till två möjliga slutsatser:

1) Du är en avatarfluktare.

eller

2) Du har en respektive som lider av extremt svansavund.

:gremgrin:
 

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Re: Ingen har vunnit innan Vitulv säger så[ant]

"2) Du har en respektive som lider av extremt svansavund."

Respektive i det här fallet är en liten gul pratbubbla som säger "A". :gremwink:
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,926
Location
Sandukar
Re: Korrekt svansföring?

Vem är snuskgubbe egentligen, det var länge sedan jag såg en gubbsjukare avatar. ,-)
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,917
Och vinnaren är...

Äh, nu är det ingen som röstar längre så jag väljer att utropa vinnaren nu istället för att vänta till på söndag som jag först skrev. Röstingen är härmed avslutad och vinnare med tio röster är...

Mask

*fanfar*

Grattis Gabbe, det var du väl värd. Din avatar är ascool och jag önskar bara att jag kunde teckna självporträtt som faktiskt liknar mig. Då skulle jag också göra asballa cybervarianter och sånt av mig själv.

Så alla ni andra som deltog: förnedringens timme är inne. Nu måste alla byta avatar till Masks och ha den i en vecka.

Från och med... NU

- Vulf
 
Top