Nekromanti Byte av avatarer

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,930
Avatarer är kul. Avatarer är fett kul faktiskt. Tävlingar är också jävligt skoj. Jag gillade Risings avatartråd som fan, så jag tänkte apa efter lite.

Jag vet inte om det här är en så jäkla kul idé ändå, men vafan, jag har suttit hela fredagskvällen för mig själv och druckit Johnnie Walker. Who can blame me for trying liksom?

Nåja, jag utser i alla fall den här helgen till avatarbytarhelgen. Det är ungefär som att gå över till vintertid fast man gör en ny avatar istället för att ställa om klockan. Fattar ni? Som vintertid... haha...

I vilket fall. En av de roligaste grejorna med avatarer är begränsingarna. Tycker ni inte? Det är liksom en utmaning att få något sagt på 100*100 pixlar.

Tävling var det ja. Ajuste, jag tänkte så här:

Regler: Ni har helgen på er, det ska vara klart vid midnatt på söndag. Varje deltagare ska göra sin avatar själv (man får inte sno en bild från nätet alltså). Posta tävlingsbidraget här i tråden som en bild i ett inlägg (det räcker alltså inte med att byta avatar utan den skall finnas som en bifogad fil eller en bildlänk i tråden).
Sedan kör vi en poll på måndag också får man en vecka på sig att rösta.
Räcker det med regler?

Bra, kör på, för jag har tröttnat på era tråkiga avatarer.

- Vulf

Edit: även om man inte är med i tävlingen måste man byta avatar under avatarbytarhelgen. Men om man inte tävlar får man givetvis sno en bild på nätet istället för att göra den själv.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,930
Vitulvs bidrag

<center>


<font size="3"> Ta-Daaaa! </font size>

</center>
En jävel!

Cool vad?

- Vulf
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
JKag götekom dig …

Oavsett vad du har ör avatar såp kan du aldig bräxkaz miun: Jag skiter välk i vad ni andrea sysslar med, jag brytr mig bara om lokala venemqmng.

Hursomelst, min avatarv är coolast oc blinkar mest (vuilketväör definitrione på coolast).,

Alla andras avatarer sauger fett och förtjäner att sänkas till bottren pånåågonnlömplig sjö".
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,930
Du är ett fyllo...

...och din avatar är ful.

Nyktra till, gör en ny och skriv som folk i fortsättningen.

- Vulf
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,521
Location
Helsingborg
Vad är priset, då? Ära?

/Han som föreslår att alla som ställer upp i tävlingen måste ha vinnarbidraget som avatar i en vecka
 

Ceram

Hero
Joined
2 Aug 2003
Messages
883
Location
Göteborg
priser och Cerams ändring

Vad är priset, då? Ära?

/Han som föreslår att alla som ställer upp i tävlingen måste ha vinnarbidraget som avatar i en vecka
Det låter som ett utmärkt pris tycker jag...


Och så har jag ändrat min avatar också utan att egentligen ha något vettigt utan mest för att få ha vinnaravataren sen :S



/Ceram svamlar...
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,731
DeBracys bidrag

Jepp jepp. Jag ställer till med avatarbyte här också när jag nu fick igång min sunkiga digitalkamera. Det blev visst en liten hyllning till Mutant:UA tror jag... :gremwink: Skåda skönheten:

<center>
</center>
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,930
Pris

/Han som föreslår att alla som ställer upp i tävlingen måste ha vinnarbidraget som avatar i en vecka
Det är ett bra pris. Vi säger så.

- Vulf
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Jag är ett bakfyllo …

… som önskar att jag hade alkolås på min jobbdator.

Sorry! Bortse från allt jag skrev mellan kl. 18 och 02 i natt.





















Fast era avatarer är fula.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,982
Location
Linköping
Hippie

Right, så man ska stå ut med någon annans avatar i en hel vecka om man deltar och inte vinner? Det kommer jag aldrig att klara. :gremsmile:
Skitsamma. Här kommer min nya avatar:
Jag känner mig som en hippie. (Jag förbehåller mig rätten att göra småändringar på den ända fram till midnatt mellan söndag och måndag, hmm, kan man trycka in nån text också...)
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,930
Oh

You enormously sexy, sexy boyiee!

Kalsongreklam!

Snyggt.

- Vulf
 
G

Guest

Guest
Ja här är min
, den kan uppdateras dock.
Den är gjord av mig sittandes iklädd julbelysning i en polares kolsvarta datarum.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,930
Cool [ANT]

Jag gillar den! Skönt udda.

Det är skoj när det är konstiga saker med som man inte fattar om man inte vet vad det är. Julgransbelysning t.ex.

- Vulf
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Tjaa, mitt bidrag är kanske inte i klass med din avatar Vitulv, den är ju ondare än få ju... :gremgrin:

Sådärja, då finns bilden åxå !! =)


/ Johan K, som iaf gjorde ett försök att vara med i tävlingen.. :gremtongue:
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,930
Men Johan, läste du inte reglerna? Bilden skulle ju finnas med i inlägget, annars räknas den inte.

- Vulf
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,521
Location
Helsingborg
Jag hoppas den här avataren vinner, Zorbelstuss.. Det skulle vara rätt ballt att få se en mängd personer ha den här avataren.. :gremsmile: Särskilt när det stundas juletider.. (inte för att jag har avatarer påslagna, men ändå.. Tanken är rolig)

Eksem, din avatar var skön.. Jag gillar hur du delar av det svarta och vita med en bild med stark ljuskontrast.. Det tänkandet ska jag sno någon gång..

/Han som såg julreklam igår på teve och fick med andra ord julångest redan nu
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Fixar nu.. (ANT)

Eeeep.. *skyller på tillfällig sinnesförvirring*
 
Top