Varulv BUNKERBOMBER BOSS BATTLE

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Då hade jag alltså rätt i att ulvarna spelade försiktigt i R1?

Ge mig åtminstone det snälla?

TACK till alla (stackars) inblandade! 🤩Det blir efterfest på Framgångstågets SPRING SMASH 23! (När vi vilat upp oss, tror det kan behövas...)
Du hade rätt!
(Jag visste det hela tiden😇)

Jag argumenterade tom för det också.

Verkar som det var en grej du hade emot dig.
Jag var nog redigt misstänkt där då (i R2 tror jag) och när Siaren hittade mig med ”stora knappen” då verkade som att du ”höll med” en ulv.

Det var väl lite det enda lite smarta oväntade draget vi landade i när vi skulle besluta oss för nån strategi i början.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Äntligen vaknar luren till liv efter sen och kall fotbollsträning. Impetigo bara att du ger dig din sega goding. Bombade ut Basse innan den otroligt kämpande men också otroligt gode stackarn han ge mig någon skada och Empiricus slog en dålig tärning.

Domedagen är kommen. 👹👹👹
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Äntligen vaknar luren till liv efter sen och kall fotbollsträning. Impetigo bara att du ger dig din sega goding. Bombade ut Basse innan den otroligt kämpande men också otroligt gode stackarn han ge mig någon skada och Empiricus slog en dålig tärning.

Domedagen är kommen. 👹👹👹
Jag skickade min bautabomb 21.18. Hur går det med dina avfyrningar?❤
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Domedagskulten har inte landat riktigt i hur du tänkte med Väktandet Impetigo I R1.

Har din inställning i tråden varit falska dimridåer?

Vem väktades i R1?
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Jag skickade min bautabomb 21.18. Hur går det med dina avfyrningar?❤
Blir jämnt som tusan det här. Som jag förstår det spelar det dock ingen roll när bomberna skickas denna runda utifrån Genesis startpost.

Klart att du också har sparat din bautabomb, det trodde jag faktiskt inte men grymt spelat. Du har kommit med några riktigt fina drag genom spelet.
Synd bara att ni fortfarande kommer förlora😉
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,439
Vem visste att det kunde vara så här roligt att läsa varulvsspel!

Hur är det, det är iaf teoretiskt möjligt att ni spränger varandra samtidigt va?
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,718
Location
Göteborg
Vem visste att det kunde vara så här roligt att läsa varulvsspel!

Hur är det, det är iaf teoretiskt möjligt att ni spränger varandra samtidigt va?
Stämmer. Som skrivet innebär det oavgjort, men jag kommer att räkna det som en moralisk seger till domedagskulten.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Blir jämnt som tusan det här. Som jag förstår det spelar det dock ingen roll när bomberna skickas denna runda utifrån Genesis startpost.

Klart att du också har sparat din bautabomb, det trodde jag faktiskt inte men grymt spelat. Du har kommit med några riktigt fina drag genom spelet.
Synd bara att ni fortfarande kommer förlora😉
Jag har aldrig haft nån bautabomb tyvärr… 😔

Plan A var egentligen att jag skulle bomba dig förra rundan men när Empi skrev att han hade 3 BP kände jag otroligt starkt att det var ”för bra för att vara sant”. ”Den ulven sitter på 7 poäng!!” nojade jag och resten är historia. Nu blir det ju lite tufft.
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
Gaaaaaah! Varför ska jag vara vara så snäll som bybo xD Jag ville ju slänga bautabomb på Sidd :devilish: men ni lyckades ju prata ner mig...

Bra kämpat alla! Ser fram emot den ödelägga planeten och det radioaktiva snöfallet eventuella överlevare lekar Frost i...
Vill du komma ut och leka? Bygga snögubbar i radioaktivsnö? ☃
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
Och ett tips. Börja inte varulspel med feber och hosta. Man vill bara fokusera på att rösta bort den istället.

Röst: sjukdom
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Jag har aldrig haft nån bautabomb tyvärr… Plan A var egentligen att jag skulle bomba dig förra rundan men när Empi skrev att han hade 3 BP kände jag otroligt starkt att det var ”för bra för att vara sant”. ”Den ulven sitter på 7 poäng!!” nojade jag och resten är historia. Nu blir det ju lite tufft.
Jag satt och räknade på något liknande och konstaterade att det är rätt stor chans att ni är körda om Empi är ulv och ljuger om sin BP. Inte i mina vildaste drömmar hade det slutat så här.

För någon dag sen fick jag adrenalinpåslag av att läsa i de här trådarna.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Jag trodde @Empiricus var Väktaren detta spel
Lite väl lågflygande: kolla poster R2:45 och 47 där denne talar som en väktare,
+124 där denne tänker väl självklart.

Sen visst i slutet när Basse hade fullt påslag övertygad om att Empi var ulv så skulle en Empi-Väktare lätt kunnat Outa det om så vore falllet så skulle slutspelet nog sett annorlunda ut.
Jag gissar att Empi kanske trodde att Octa var Väktaren?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Bolllinger tycker jag om. Men ett mer prisvärt alternativ är Måns Zelmerlövs cava som är himla bra! Nr 50260på systembolaget! 😀

View attachment 12227
Egentligen vill jag att alla kändisviner ska vara dåliga, men just den där cavan gillar jag. Jag tror jag satsar på den ändå. Passande, om inte annat för att det ryktas om att Måns Zelmerlöw ska uppträda på årets P R I S G A L A!
 
Top