Varulv BUNKERBOMBER BOSS BATTLE

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Egentligen vill jag att alla kändisviner ska vara dåliga, men just den där cavan gillar jag. Jag tror jag satsar på den ändå. Passande, om inte annat för att det ryktas om att Måns Zelmerlöw ska uppträda på årets P R I S G A L A!
Röst: MZ Cava
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,746
Location
Göteborg
Öh, förresten, kan nån PM:a mig en inbjudan till wrnu:s Discord-server? Annars får ni slå tärningarna själva.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Attans, jag har träning som slutar kl 18 men ska försöka hoppa in via mobilen direkt! Vänta inte på mig dock, ibland drar vi över sluttiden lite :(
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Jag fattar inte discord visar det sig men ser fram emot glada nyheter från fronten 🤓 🍿
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Jag trodde @Empiricus var Väktaren detta spel
Lite väl lågflygande: kolla poster R2:45 och 47 där denne talar som en väktare,
+124 där denne tänker väl självklart.

Sen visst i slutet när Basse hade fullt påslag övertygad om att Empi var ulv så skulle en Empi-Väktare lätt kunnat Outa det om så vore falllet så skulle slutspelet nog sett annorlunda ut.
Jag gissar att Empi kanske trodde att Octa var Väktaren?
Jag har jourat en massa extra och sovit bort resten av helgen. Men - jag hade byggt upp en total headcanon på att Vimes var väktaren och hade spelat detta under västen tills sin bortgång, så fram tills att Impetigo gick ut med sitt claim och bevis så hade jag inte väktaren kvar på kartan i spel.

Sedan, med tanke på att jag visste att jag var grön så tyckte jag Basser var så ohyggligt ulvig i hur han skrev, från min synvinkel så var det ju helt klart att Basse var ulven och att det skulle vara slut så fort Basse bombades ut. Så med andra ord, snyggt spelat av Octagonal, jag såg inte alls det komma och jag hade inte heller på kartan att ulvarna skulle välja att inte bomba just den runda där det var minst chans för dem att bli slumpsiade. Hatten av.
 
Top