Nekromanti brudar

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Bi skola för wannabiiis

Såhär går du till väga om du vill bli ett äkta bi:

Öva på att låta bi, det finns vissa fraser bara en bi skulle vräka ut sig... (bzzzzzzzzzzz tx)
Köp en snygg svart-gul randig tröja...
Köp vingar...


Okej.. nu har jag skämtat klart..

Det är ju jätte trevligt att du har en bi flikka.. Jag har det faktiskt själv.. men det finns nackdelar...
Tex: skulle jag och min flikka av n¨n dum anledning göra slut nu, så skulle vi båda söka tröst hos samma person... Värre är att personen i fråga vet om det, han har visserligen en egen flikka, men det skulle jag skita högtidligt i :o)


Äh för fan.. Hellre Bi-wannabe än homofob..

chrull - homofob fobiker..


.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
 

LeJonklev

Swordsman
Joined
30 May 2000
Messages
520
Tång???[OT]

Är det lönt att skriva OT med tanke på hur långt vi kommit från allt som rollspel handlar om redan? Nåväl.

Tång räcker inte. Hellre en sådan där riktigt stor grävskopa med extra lång arm. /images/icons/smile.gif Desutom. Är "Hipp" per definition att vara som blondinerna på Petri-skolan(där jag går ja)? I så fall skall jag nog bli religiös och tacka gud för att jag inte är hipp.
Och hur ska man bedöma det här med att vara nörd? Jag är hyfsat övertygad om att det finns flera personer som skulle anse mig vara en nörd men det tycker jag inte själv.

Sen Gaxar. Oroa dig inte. Alla mäniksor är födda bi-sexuella. Det gäller bara insikt och personlig smak.

LL

I found it hard, it was hard to find, oh well, whatever, nevermind.
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,895
Location
Barcelona
Re: nollor & nördar

<I>För övrigt var det en jefla tur du satte en smiley längst bak på ditt sista yttrande, för jag vet inte riktigt varför det är OK att ha
fördomar om just jänkare men inte om annat...</I>

Det kan nog ha att göra med att de är i ett sånt jäkla överläge mot resten av världen. Att ha fördomar mot, säg, invandrande iranier, är inte okej, just eftersom att vi står i stånd att vidta åtgärder mot dem som står i protportion mot vad vi tycker om dem. Däremot kan vi inte göra ett smack mot amerikanerna, eftersom de är så in i bänken mäktiga. (och vi talar naturligtvis om en högre nivå än den rent individuella).

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 

LeJonklev

Swordsman
Joined
30 May 2000
Messages
520
sprrttt!

*spyr ut coca-colan jag hade i munnen över skärm och tangentbord*

Se nu vad du gjorde! /images/icons/smile.gif

LL

I found it hard, it was hard to find, oh well, whatever, nevermind.
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Kultiverade klubben.

Aaah, här gav du en många bra citat.. /images/icons/wink.gif

Bi skola för wannabiiis

Öva på att låta bi, det finns vissa fraser bara en bi skulle vräka ut sig... (bzzzzzzzzzzz tx)

chrull - homofob fobiker..



Jag säger, som andra, att alla föds nog bisexuella. (Då kan jag vara med i kultiverad klubben! /images/icons/wink.gif)
Funderade faktiskt på bisexualitet och människor och kärlek innan jag läste dom häringa inläggen.. Trevligt att man kan diskutera sånt här.. Ojoj jag känner mig så kultiverad.. bäst att jag går och kollar lite på Sjunde inseglet. (Eller var det sjätte?)


-Arvidos, är och förblir okultiverad.
(Såvida vi inte snackar om Arvidosmistisk kultur*!)

*=Sånt som Arvidos gillar helt enkelt.../images/icons/wink.gif
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Re: Kultiverade klubben.

BI är ganska lätt at driva med..

you can biii bi...

liksom.. det är så kul.. :o)

Att alla är mer eller mindre bisexuella tror jag inte på... Eller snarare.. jag bryr mig inte.. jag la själv fram sådana tankar en gång.. men några homofobiker (jag ÄR rädd för dem....) tyckte om mina ideér...

Och det spelar ju ingen roll ändå..

chrull

.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,921
Location
Nordnordost
Re: En nördälskares försvarsplädering

Ser ut som propagandaminister Sus har fått en like....
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Re: Smärre protest...

Behöver inte göra. Jag har smarta killkompisar med muskler *blinkar till Eleas*

Tyvärr lider väl jag som alla andra av fördomar och en stor del av de "välbyggda", "snygga" *stoppar två fingrar i halsen* killarna på min skola har nog tyvärr förstört min syn på saker och ting.
Såsom alla fördomar gäller de naturligtvis inte folk jag känner /images/icons/wink.gif

Muskler konkurrerar inte med hjärnan om utrymmet. Däremot verkar det ofta vara så att smarta killar inte är intresserade av att träna speciellt mycket. (Lägg märke till brasklappen!) Det har blivit en fördom på samma sätt som fåfänga tjejer som pysslar mycket emd sitt utseende kallas pentor och anses dumma.

Vavva - fåfäng men lat
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Re: Tång???[OT]

Du går på Petri? En person på rollspel.nu går på Petri?! Prisa Gud! Jag blir nästan religiös själv!

Går i Mp3c, känner inte en enda rollspelare på skolan. Du kanske har sett mig? Jag har en förmåga att bli igenkänd.

Vavva - Trött på Petriskolan
 

Vavva

Swordsman
Joined
26 Jan 2001
Messages
529
Location
Malmö
Re: Kultiverade klubben.

Men det är rätt kul att vara bi. Man kan gå på stan och spana på tjejer med sin pojkvän och sina killkompisar, samt chockera dem genom att vara ytligare än de trott varit möjligt för en tjej.

Man slipper dessutom höra att man bara är avundsjuk när man säger att man faktiskt inte gillar smala, storbröstade blondiner. När det kommer till kritan behöver man ju bara se på mina ex för att se att jag menar vad jag säger.

Kort sagt: Det är kul att vara bi

Vavva - surrar vidare
 

LeJonklev

Swordsman
Joined
30 May 2000
Messages
520
Re: Tång???[OT]

Har inte sett dig vad jag kan minnas nej. Är nv-stud är jag rädd och då verkar det inte oms man ser mp-elverna så mycket /images/icons/smile.gif
Jag har till och med en person till i min klass som spelar rollspel. Fast kanske inte så mycket.

LL

I found it hard, it was hard to find, oh well, whatever, nevermind.
 

Carolus

Veteran
Joined
17 Aug 2000
Messages
152
Location
Linköping
Tackar, nu mig nöjd=)

Trodde nog det var så du menade men av ren princip var jag tvungen att protestera/images/icons/smile.gif
Och jag noterade brasklappen*flinar*

Melius frangi quam flecti
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Re: Smärre protest...

Jo, det är klart att det finns en stor skillnad mellan de som tränar för att se snygga ut eller bli "bäst" (som en kille uttryckte det), och de som har det som en hobby. Alltså de som mer tränar det som en sport eller snarare kombinerar det med andra sporter som kräver muskler.

/Emil

Brevis esse laboro, obscurus fio

Eon SE: <A HREF="http://www.eonse.com" target="_new">http://www.eonse.com</A>
 

Illern

koppariller
Joined
22 May 2000
Messages
2,061
Location
Linköping
Re: Smärre protest...

Jo, det är klart att det finns en stor skillnad mellan de som tränar för att se snygga ut

Tja, fast å andra sidan är det väl inget fel i det heller egentligen, så länge det inte tar över ens liv?

/Illern, som tränar ''lite lagom'' både för att det är hälsosamt och för att det är snyggt :)

[color:green]Mustela Putoris Astrabo, pretorian
Illerlyan:<A HREF="http://www.surf.to/ferret" target="_new">http://www.surf.to/ferret</A>
 
Joined
5 Feb 2001
Messages
273
Location
Göteborg (om det inte ändrats igen).
finnar

18-20-åriga nördarna saknar dem helt.
Nope. De (+jag?) börjar precis få dem eftersom de är efter i utvecklingen.


Du har min sympati, grundad på *snyft* egna erfarenheter.
Martin/Oswald

"Även en svartfolksvarelse kan vilja ha någon att tala med."
Skönheten & Odjuren
 
Top