Rickard
Urverk speldesign
Jag minns inte symboliken, bara att jag såg den på en 3D-TV och upplevelsen var hisnande.och väl uppenbar i sin symbolik, det blev lite sekundärskamigt.
Byggt för ilinx.
Jag minns inte symboliken, bara att jag såg den på en 3D-TV och upplevelsen var hisnande.och väl uppenbar i sin symbolik, det blev lite sekundärskamigt.
Hävdar någon att det är en bra film?Gladiator 2 - fullständigt oengagerande
Hävdar någon att det är en bra film?
Haha verkligen. Det är nog den sämsta filmen som gjorts på 2000-talet.
En till trä-skådespelare. Han har förstört nästan alla filmer jag sett med honom. Book of Eli är väl en sevärd film, trots honom. Det här något med hur stolpig han är som aldrig känns trovärdigt. Jag ser tydligt att det är en fernissa av "skådespelarläge" ovanpå en kropp.Denzels rollprestation som en av filmens starka sidor. Jag tycker det är en av de sämsta rollprestationer jag sett, någonsin och alla kategorier.
Framför allt är den kvinnliga huvudrollsinnehavaren katastrofal. Dålig spelad och dåligt skriven karaktär.Jag minns att jag inte alls gillade Children of Men när jag såg den.
Jag minns dock inte varför, eftersom jag inte kommer ihåg någonting av filmen förutom att den handlade om att folk inte längre fick barn. Att jag inte minns den kan säkert ha någonting att göra med att jag inte gillade den, då den uppenbart inte lämnat något avtryck.
Det enda jag vet säkert är att jag generellt har väldigt svårt för Clive Owen, som ju är en sällsynt personlighetsbefriad skådis.
Det här är väl värt ett eget litet pris, jag menar den sämsta filmen som gjorts under 2000-talet, det är fasen ingen enkel bedrift.
Gladiator 2 bör undvikas, *notes down*
En till trä-skådespelare. Han har förstört nästan alla filmer jag sett med honom. Book of Eli är väl en sevärd film, trots honom. Det här något med hur stolpig han är som aldrig känns trovärdigt. Jag ser tydligt att det är en fernissa av "skådespelarläge" ovanpå en kropp.
Ja, jag har förstått det som att det finns hajar i tvåan och bara det ger ju plusmm, det är spännande, det kanske till och med är så att man tycker att tvåan är uthärdlig då. Jag tycker ju att den första är en klockren 5,0/5.
Håller med dig Franz, gladiator 1 är inget vidare men ändå bättre än sämst under detta årtusende.Med tanke på att första Gladiator inte är mycket att hänga i julgranen så är jag inte förvånad över att uppföljaren lämnar mycket att önska.
Så länge som Jurassic Shark finns går det nog inte att komma med sådana här påståenden.
Oldboy (2003, Park Chan-wook). 1/5.
3-Iron (Kim Ki-duk, 2004). 1/5.
The Man Who Wasn't There (2001, Coen). 1/5.
ÄNTLIGEN någon annan som håller med!Med tanke på att första Gladiator inte är mycket att hänga i julgranen så är jag inte förvånad över att uppföljaren lämnar mycket att önska.
Eh, smaken är olika, antar jag?Vad kan du ens ha emot Oldboy? Det är så nära en perfekt film man kan komma.
Håller med. Jag har inte heller fattat den filmens storhet.Oldboy (2003, Park Chan-wook). 1/5.