Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Det inte särskilt länge sen jag såg filmen. känns väldigt mycket som att det är Jonathan som fixar biffen.Karm dödar Katla, inte Jonathan.
Det inte särskilt länge sen jag såg filmen. känns väldigt mycket som att det är Jonathan som fixar biffen.Karm dödar Katla, inte Jonathan.
Ingen aning, jag har aldrig läst boken.Nu var det länge sen jag läste boken, men faller inte Katla ner i forsen och blir uppäten av en jätteorm?
Ja, filmen är synnerligen utmärkt! Nu när jag tänker efter så tror jag att de där har ändrat lite rörande hur Katla går om intet. Men det hör inte hit eller dit, håller oavsett med om att hon absolut är en slags slutboss, även om det skulle vara så att hon faller på eget grepp (fummel existerar ju inom rollspel som sagtIngen aning, jag har aldrig läst boken.
Det finns däremot en utmärkt film baserad på den ännu mer utmärkta tv-serien som jag är väldigt förtjust i![]()
Ja, filmen är synnerligen utmärkt! Nu när jag tänker efter så tror jag att de där har ändrat lite rörande hur Katla går om intet. Men det hör inte hit eller dit, håller oavsett med om att hon absolut är en slags slutboss, även om det skulle vara så att hon faller på eget grepp (fummel existerar ju inom rollspel som sagt)
Det var alldeles för länge sedan jag såg den för att vara helt säker, men jag tror inte det. Om jag minns rätt ramlar Katla ner i en lavapöl i henens grotta i filmen.Är Karm ens med i filmen?
En av spelarna har redan ptsd och får stundtals förhålla sig till obehagliga flashbacks vid pressade situationer vilket gör honom oförmögen till att fungera som han ska.
Well, sitter på en sten som Jonathan välter ner i en lavapöl. Eller kokande lera, osäker på vilket.Det var alldeles för länge sedan jag såg den för att vara helt säker, men jag tror inte det. Om jag minns rätt ramlar Katla ner i en lavapöl i henens grotta i filmen.
Jag hoppas verkligen det.Då har du lyckats som spelledare
Detta har jag spelat som spelare... I D&D5e!Skulle exempelvis kunna tänka mig en "bossfajt" i form av en rättegång där rollpersonerna står åtalade och måste försvara sig.
Förlika dig med ditt spelledarskap, hr. Pirat! Visst spelleder du en grupp as we speak??Jag hoppas verkligen det.
Jag är ju egentligen ingen spelledare...jag är ju en spelare.
Det stämmer. Jag har grav imposter syndrome vilket gör att det blir svårt att lita på sin egen förmåga, men jag jobbar på det.Förlika dig med ditt spelledarskap, hr. Pirat! Visst spelleder du en grupp as we speak??