Tackar för spel en runda då allihopa och grattis till Ulvarna.
Nu fattar ni väl att byn får det så här jobbigt när den kastar Sidd till Colluseums lejon direkt

Bättre ha kvar Sidderix är Majestix den slöe, Mirakulix den tokige och romaren Väkterix…
(nej icke stop för jag hade vidare noll koll från b-lags-grintråden i alla fall) …
Är Sidderix en Varulv?
”Nej, bara född som sanningars artist, ett världsligt lyckobarn, kärlekskonstens mästare, passande de mer vackra fantastiska sfärerna, redo att tillfredsställa allsköns glada regnbågslaxar, som fyller sitt kärl till bredden, en ovanligt syndig liv som med glada miner sprider lite livsglädje omkring sig i denna vår fantastiska värld.”
Basse bus alltså Ceasar igen. Snyggt skuggboxat där med svensk
Alärare-svensklärare mellan er för det tolkade jag som grönande för S Isaac när det visade sig att Basse var röd.
Jag hittade en grej på er två i alla fall: från eftersnacket i förra Marinbiolog-spelet så diskuterades varför Isaac nattmördades så fort. Se post 52 där: Isaac svarar Basse såhär:
”Och allt jag vill i varje spel är att ha en lugn stund med Basse.... men varje gång kommer något emellan oss... BASSE!”
Det tolkade jag in som att Basse som JC kanske valt dig Isaac.
Stämmer den
@Basenanji ?
Svarar du ja så smörjer jag in mig i blå honung
Varför blev det regeländring
@damogn ?
Den hade gjort mindre om den kommit direkt i R1.
Strålande fluff damogn, Jag hade kul å följde aktivt spelet som var tjusigt arrat
@damogn