till en annan gång hade det varit bra om du berättar vad det är du har läst
Jag gick till den gamla sagan om de två kvinnorna som slogs om samma bäbis. Det hade visst skett något strul vid barnafödandet och nu hävdade båda kvinnorna att det var deras barn. Det gick så långt som till ett rådslag med kungen. Kungen föreslog att barnet skulle delas mitt itu och kvinnorna skulle få en halva var. En av kvinnorna utbrast direkt "Nej, hon får barnet, det är inte mitt". Kungen förstod då att det var hon som var den sanna modern. Hon var villig att ge bort sitt barn för att det skulle få överleva.
Jag frågade er om ni var villiga att lägga er för byns skull. Sedan såg jag att Sysp ju redan skrivit det lite tidigare, typ "rösta ut mig nu, jag är värdelös på slutet". Alltså bybo (vilket också visade sig)
Nu har Biobunker, oförstående om mitt luskande kring detta, också skrivit "Rösta ut mig, jag bryr mig inte längre". Alltså bybo (troligtvis). Nu känner jag ju inte Biobunkers psyke innan och utan. Han kanske alltid är en väldigt utåtagerande person. Och nu sur och trött. Men det vore lite konstigt så här ett par timmar innan spelet är slut att ge upp om man var ulv och nära att vinna.
Octa däremot, snacka om kämparglöd kvar i kroppen!