Varulv [BH II] - R7

Octagonal

Swashbuckler
Biobunker skriver att han tappade lusten efter att Basse åkte och spelets förutsättningar ändrades. Tror du att han skriver ärligt eller ljuger om sina känslor här?
Klart ulvarna ljuger om sina känslor. Snälla gå inte i den enkla fällan.

Att han i det läget har koll på vad som händer och inte står som ett ? talar för att han är ulv. Inte bybo.
Nej det här håller inte.

Octagonal

Swashbuckler
Jag har argumenterat ner argument för argument som har slängts fram. Den rimliga reaktionen på det är att byta spår. Inte aktivt leta så noga man kan efter saker som passar in på ens från början felaktiga känsla.

Det ni gör är dirket motsatsen till att vara objektiva. Big mama röstar på mig för att Biobunker har skrivit ”miljoners inlägg”. När jag visar att det är felaktigt är det rimliga att byta spår. Istället letar du efter andra argument för att du ska slippa tänka om.

Octagonal

Swashbuckler
Håll ut nu bybor sista timmen! Visualisera vinsten. Hur vi blir hyllade, burna genom byn under sång och flaggviftande.
Än finns det tid för hyllningar i eftersnacket! Jag visualiserar vinsten nu där vi tillsammans röstar ut @BiobunkerVII🏆🏆🏆

Octagonal

Swashbuckler
Att ni har fört Biobunkers talan så han inte behöver försvara sig själv är också direkt svagt kan jag tycka…

Big Mama

Hur länge kan man kalla sig ny
Jag är ledsen Octa-gubben.

Det är inte ditt fel att du föddes i Rom. Men du har mördat många av mina vänner. När de låg och sov försvarslösa på natten.

Du kan inte hjälpa det. Om du omvänder dig får du komma tillbaka sen å vara med på festen.