Varulv [BH II] - R5

Vimes

Gallerix
eftersom ulvarna antagligen värvat en ny blir läget annorlunda. Nu står det 6-2, nästa runda blir det 4-2, sen 3-2. Rimligtciz tar ulvarna ut en grönad spelare nu, har vi tur lyckas BM väkta bort nattmordet, men det kan vi inte räkna med. Efterosm nya ulven inte kan vara miller väljer smarta ulvar att värva en redan grönsiad spelare (d.v.s. Octa eller Isaac). Jag skulle föreslå att @fjodorsenuba siar den ene, att @Big Mama väktar fjodor och att ni i nästa runda följer siarresultatet. Om fjodor siar grönt röstar ni ut den andra spelaren, om han siar rött går ni på det förstås. Då har ni i rundan 3-2 bara originalulven kvar och det borde ni kunna lösa, tänker jag.

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Jag har varit upptagen i sommarstugan med arbetsdag så har inte hängt med, har alltså en spelare blivit värvad?

Min spontana reaktion är:
orka att nån blivit värvad…hatar den typen av mekanik för det mind fuckar när man läser en spelares spel under hela liret.

Jag skrev alltså den senare delen först men orkar inte skriva om inlägget

fjodorsenuba

Krigarpoet
Jag går på att jag inte siat rätt och väljer att sia någon ny oavsett i hoppet att få träff.
Däremot tycker jag vi ska rösta ut dem vi trodde var mest ulv innan vi fick en rekrytering denna runda.

Röst: @Impetigo

NEJ SÅKLART INTE!

Röst: @Sysp