Ja det klockar in bra mycket högre Osmo-Vallo-poäng på Vallo-Lamotte-skalan än ”starkaste casetTM”DET SAGT! alla som röstar på Basse behöver ta sig en funderare - nog fan måste Basse stärkt sina bybo-aktier med caset på Isaac?
(Sen är det förstås inte så att ett väl underbyggt och genomtänkt case är en automatisk gröning. Det går ju alldeles utmärkt att göra även som ulv.)
Om vi ska rösta ut en grönsiad denna runda tar jag hellre Isaac än Octa (numera).Jag skulle också hellre rösta på Octa än på Morsan.
jag fattar inte vad ni ser hos Octa som inte är knallrött, finns fasiken trafikljus som är mer svårtolkade färgmässigt. Men eftersom jag uppenbarligen inte får med mig ett drev mot en miller, sorry grönsiad spelare, så landar jag nog i att BM känns rödare än BasseOm vi ska rösta ut en grönsiad denna runda tar jag hellre Isaac än Octa (numera).
Jag är på att rösta ut Octagonal! Om jag inte får ut Sömniga Isaac vore det skönt att en gång för alla få kvitto på Octa!jag fattar inte vad ni ser hos Octa som inte är knallrött, finns fasiken trafikljus som är mer svårtolkade färgmässigt. Men eftersom jag uppenbarligen inte får med mig ett drev mot en miller, sorry grönsiad spelare, så landar jag nog i att BM känns rödare än Basse
Röst: @Big Mama
NejJag blir så nyfiken, @fjodorsenuba ligger din röst bra på mig?![]()
Jag har ju ganska färskt i minne hur det var att spela Caesar i förra partiet då som jag ser det är risken överhängande för att ulvgenget valt miller(s).Kan någon komma på ett vettigt sätt för ett millerfritt ulvlag att vinna utan att mörda fjodor?
Jo, det är knepigt det här.Jag har ju ganska färskt i minne hur det var att spela Caesar i förra partiet då som jag ser det är risken överhängande för att ulvgenget valt miller(s).
Om jag hade fått vara Caesar så hade jag valt en extraulv, ett nattmord och dubbla millerskydd för oss på ulvlaget. Möjligen att jag hade riskerat en av oss och köpt dum väktare istället.
Det som är så svårt med det här partiet är stt vi egentligen aldrig kan lita på siaren. Sorry @fjodorsenuba det är inte personligt. För - hur ska vi säkert veta att ulvarna inte är millerskyddade? Därför tror jag att den dom väljer att ha med rollen ”ulvmiller” i ett Mäster Ulvipplägg bör tänka sig noga för.
Det skulle väl vara om det är du, bb och bm då. Eller sysp.En annan fråga: visst är det orimligt med tre ulvar nu? Eller tänker jag fel?
Närå, och jag är på att låta bli att rösta, men då utgår vi från att ulvarna har nattmord kämna rundor? Lite kyligt spel kan jag tycka, å andra sidan är det ju ”cool att vara cool” som Månstråla på Framgångståget skulle ha sagt.Men jag kanske tänker fel?
Om ulvarna snajpar och har ett mord så riskerar vi att åka på 2 torskade bybor.Vi borde också kunna avstå att rösta som bybor denna runda eftersom inget nattmord kommer ske så köper vi ju byn eventuellt en runda eller så vet vi vilken vi ska rösta ut sen.
Men jag kanske tänker fel?
Mjo fast en snajp ikväll skulle mest leda till att vi hittar en av ulvarna, så det har de inget för. De har inte matchboll än på ett tag.Om ulvarna snajpar och har ett mord så riskerar vi att åka på 2 torskade bybor.
Skulle @Brynolf och eller @fjodorsenuba kunna lägga röster som ni tar bort 20:59 i så fall måste båda ulvarna visa färg. Ni kan rösta på Octa…skoja ni kan rösta på mig. Ni har då första röst.