BiobunkerVII
Kaoskardinal
jag blir ju såklart grön i ansiktet av dina skitlåtar….Vadå? Blir du illamående och grön i ansiktet, eller arg och röd i ansiktet, av bra låtar?
jag blir ju såklart grön i ansiktet av dina skitlåtar….Vadå? Blir du illamående och grön i ansiktet, eller arg och röd i ansiktet, av bra låtar?
Troubadix väljer låtarna... Jag känner inte igen dem alls.jag blir ju såklart grön i ansiktet av dina skitlåtar….
nä en röst räckte inte. du fortsätter att skarva ordentligt och ja du är den som spelat rödast av alla. (Om jag skrev någonsin var det eventuellt en överdrift kan behöva läsa övriga spel i arkivet)@BiobunkerVII jag ser att du var väldigt på om att jag är den ulvigaste nånsin i slutet av förra rundan. Det var iallafall andemeningen. Är det skådespeleri eller tycker du det på riktigt? En röst räckte för att få igång dig![]()
Nej, jag duckar ingenting. Däremot har jag spelat rollspel två kvällar i rad.Jag hugger gärna ned herren som duckar oss hela rundan. Ett uppsving krävs nu herr VJRS.
Jsg tror mer och mer på att det är två ulvar och två ulv-millers*. Sisndet var för farligt och därför desarmeras det genom att köpa ulv-miller.Finns det nåt scenario som verkar rimligt nu när vi träffat tre bybor än att det är minst en miller som siats? Om ulvarna inte valt miller och har haft så här svårt att hitta siaren måste det ju vara tämligen kört för dem snart att hålla sig undan?
Jag håller med om att Octas spel är som en berg- och dalbana. Han blandar friskt knasiga utspel med skitsmarta kommentarer och upplägg.nä en röst räckte inte. du fortsätter att skarva ordentligt och ja du är den som spelat rödast av alla. (Om jag skrev någonsin var det eventuellt en överdrift kan behöva läsa övriga spel i arkivet)
Håll till godo det kommer! Jag ska bara ta mig hem från promenaden för jag avskyr verkligen att skriva från telefonen. Ett jävla aber som Bio påpekat och visat vid ett par tillfällen.
Men då är det Octa och Sömniga Isaac? Det skulle vara skönt att ha ditt stöd när jag spikar upp mina teser i morgon.
Det är bara att övertyga Brynolf, jag är i hans koppel nuMen då är det Octa och Sömniga Isaac? Det skulle vara skönt att ha ditt stöd när jag spikar upp mina teser i morgon.
Det här är ett så sjukt mystiskt argument. Du, Vimes, Fjodor - och inte minst Biobunker - har kört det några gånger nu.Väljer att rösta på Basse som ligger i vassen och har klarat sig undan all form av heat.
Intressant att se vad som händer om vi pressar dig. Sen har jag varit på dig tidigare i spel också om du kommer ihåg.Det här är ett så sjukt mystiskt argument. Du, Vimes, Fjodor - och inte minst Biobunker - har kört det några gånger nu.
”En person som inte anklagats för att vara ulv måste vara ulv!”
Är det så ni tänker?