Sysp
NNO
Oj, det här blir inte klart innan fredagDet är ett dygn kvar av rundan.
Oj, det här blir inte klart innan fredagDet är ett dygn kvar av rundan.
Antingen dedikerad civare eller jävligt sweet orsak till 30 timmars lågflygeriDet är ett dygn kvar av rundan.
Du är så söt när du blir arg!Vad är det för jälvla kommentar
Hen är då odödlig och absolut grön.Vad är det för mening med att ha en väktare som väktar sig själv genom hela spelet?
Mjo. Jag lyfter mest på udda formade stenar.Alltså, jag vet ju att du är grön så det är väl inte med ulvagenda, men nog är det här en brustens vi kan stänga rätt tidigt?Hela upplägget är ju tänkt att vara semiöppet väl (likt MU)? Tycker DTF känns orimligt spexigt, och hade väl tagit bort från damogns grundidé om en öppet grönad spelare som kunde samordna byn mot en dold mästerulv.
Hindrar ju inte att någon av dessa är Julle i egen hög person. Förresten, är Julle lottad eller utvald av SL?Vilka blir troligen nån gång i spel Siade
Faktum är väl att om vi ska titta på vilka som INTE skulle vara så vettigt att välja som romar-kompisar så skulle inte Vimes, Octa, Impe vara på tapeten va? Är kanske en liten pyttesmula till deras fördel.
Julle och Majestix är båda slumpade av SL……eller han säger i alla fall detHindrar ju inte att någon av dessa är Julle i egen hög person. Förresten, är Julle lottad eller utvald av SL?
Jag tycker inte det håller. Det är med få undantag som alla får PM. Att Hägern skulle vara först att chansa på att detta var ett sådant. Nej, det håller jag för osannolikt.Föregående hövingspel var utan bybo-PM. Mina spel (exvis Mäster Ulv som det här är en variant på) är det nästan alltid. Helt rimlig chansning. Visar det sig att vaniljbybor fått PM kan ju Häger låtsas som att SL missat. "Kollade med damogn. Han hade missat. Nu har jag fått mitt PM!" Har ju hänt förr. O.s.v. jag tror det är ett misstag att ta det här för en gröning.
eller vänta nu! han skriver ”väljs ut” i anmälningstråden. Om SL valt en julle och en hövding hade han ju valt spelare som är aktiva som Brynolf och……Anthrox.Julle och Majestix är båda slumpade av SL……eller han säger i alla fall det
JAG BLIR GALEN!!! Jag ser inte var/när/hur @Brynolf blev Majestix!
Jag bläddar och bläddrar. Snälla, citera inte utan berätta vilken sida det står på.
Inlägg #67, sista sidan i anmälningstråden. Citat är för övrigt länkar, så om du klickar på pilen kommer du till det citerade inlägget.Majestix är ... trumvirvel ... @Brynolf
På söndag kväll har ni er sista chans att äta stekt vildsvin, för på måndag klockan 8.00 börjar allvaret!
View attachment 23730
JAG BLIR GALEN!!! Jag ser inte var/när/hur @Brynolf blev Majestix!
Jag bläddar och bläddrar. Snälla, citera inte utan berätta vilken sida det står på.
Typ här? I anmälningstråden?Majestix är ... trumvirvel ... @Brynolf
På söndag kväll har ni er sista chans att äta stekt vildsvin, för på måndag klockan 8.00 börjar allvaret!
View attachment 23730
Det är en väldigt konstig formulering i anmälningstråden. Jag tänker att det är helt självklart att roller slumpas, eftersom spelet annars börjar handla om att psykoanalysera SL och det inte riktigt är poängen. Eftersom du också varit med förut tänker jag att du borde se på slumpning på samma sätt.eller vänta nu! han skriver ”väljs ut” i anmälningstråden. Om SL valt en julle och en hövding hade han ju valt spelare som är aktiva som Brynolf och……Anthrox.
Andra bubblare som Julle är ju Basse, Hägern och Sidd enligt den logiken.