Nu har vi alla alibi för kvällen snart va?Vicotnik said:Kan väl också nämna att jag är och tränar ikväll och är väl hemma starx efter 21 skulle jag tro.
Hunden åt upp min internetuppkoppling.Recca said:Nu har vi alla alibi för kvällen snart va?Vicotnik said:Kan väl också nämna att jag är och tränar ikväll och är väl hemma starx efter 21 skulle jag tro.
Jag existerar i flera tidlinjer, samtidigt, därför så kan mina inlägg ses random-mässiga ut.Recca said:Nu har vi alla alibi för kvällen snart va?Vicotnik said:Kan väl också nämna att jag är och tränar ikväll och är väl hemma starx efter 21 skulle jag tro.
Nja, inte direkt. Jag har börjat om från början, när jag gick på gymnasiet tog jag mig till orange bälte innan jag slutade.Recca said:Coolt. Är du duktig?
Egentligen var det igår det skulle kicka igång, va?LJSLarsson said:Blir det idag vi kickar igång? Vilken tid?
Hoppas att det inte blir inställt, såsom !Paxens AC-spel. Jag har verkligen sett fram lite varulsspel.Vimes said:Nu får vi hoppas att det inte är något alltför allvarligt som spräckt Spiders planering och att spelet kommer igång ikväll.
Jag sa ju det - Spider bara ääälskar sitt jobb.Spider Jerusalem said:Yo!
Jag har haft beordrar övertid hela veckan och har det idag och imorgon med.
Får be om ursäkt.
Mvh
Max
.... Ja det gör jag i vanliga fall men inte denna vecka.anth said:Jag sa ju det - Spider bara ääälskar sitt jobb.Spider Jerusalem said:Yo!
Får be om ursäkt.
Mvh
Max
Det är lungt, inget att be om ursäkt för. Men frågan är om du fortfarande tänker att du ska hålla i varulvsspelet? Och i så fall när tror du du har möjlighet? Och tror du du har möjlighet att sköta deadlinesen?Spider Jerusalem said:Yo!
Får be om ursäkt.
Mvh
Max
Hej och hå.Vimes said:FÖr alltså, om du inte har möjlighet kan ju någon annan säkert slänga ihop något