Nekromanti Batman: Varulvspelet

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,503
Anth: det kommer vara högt tempo. Rundorna avslutas när ngåon har en majoritet av rösterna på sig, och byn måste ha fått ut alla ulvar inom 16 dagar. Så det kommer nog smattra på :gremsmile:

Klart du ska vara med!
 

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Joined
13 May 2011
Messages
2,245
Location
The City
Edit: Det finns inga varningar vid regel överträdelse åker man ut direkt det finns inga nybörjare med i spelet.

Ändrade från 16 till 14 dagar då två veckor borde vara mer än nog.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Konrad Konvalj said:
anth said:
Spider - om du lovar att det är snabba rundor så är jag med (har inte tid med utdragna varulvsspel, även om de är kul).
Röst: anth
Neeej! Jag vill ju spela mer - Harley Quinn är ju häftigaste batman-karaktären jue!
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,636
Location
Huddinge
Korpa said:
Tja, det var ett tag sedan jag sist spelade... Jag är med. :gremsmile:
Yes.

Nu när möjligheten att det skall gå till slumpnig är borta så är du välkommen tillbaka i spel
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Spider said:
Beräknad start - 8/10
Jag kommer inte att kunna vara med i starten. Återvänder flygledes från London den 9:e så räkna inte med mig förens på onsdagen den 10:e

Jag vägrar dock rösta blankt eller låta ulvarna få en fördel av att jag inte kan delta så jag lägger min röst redan nu.

Röst: !Paxen

Motivering: Det är första rundan och Paxie kommer att se ut som en ulv oavsett om han är grön eller brun. Är jag själv ulv så kommer inte min röst se så konstig ut eftersom !Paxen har pingat rakt igenom rundan.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Konrad Konvalj said:
Spider said:
Beräknad start - 8/10
Jag kommer inte att kunna vara med i starten. Återvänder flygledes från London den 9:e så räkna inte med mig förens på onsdagen den 10:e

Jag vägrar dock rösta blankt eller låta ulvarna få en fördel av att jag inte kan delta så jag lägger min röst redan nu.

Röst: !Paxen

Motivering: Det är första rundan och Paxie kommer att se ut som en ulv oavsett om han är grön eller brun. Är jag själv ulv så kommer inte min röst se så konstig ut eftersom !Paxen har pingat rakt igenom rundan.
Ja, iom att vi inte har något bättre val just nu så kan vi köra på det.. jag är inte rädd för att offra mig för laget, liksom.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,699
Prepare to be prepared!

Det luktar varulvsspel här.

Alltså, jag borde inte vara med av lika många anledningar som det finns hatkommentarer om Justin Bieber, men det är ju satans svårt att låta bli.

Vi säger så här: om ingen har skrivit ett PM till Spider de närmsta dagarna och i detta PM hotat med att hoppa av om galningen Basenanji är med...

Då är jag med!
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,636
Location
Huddinge
Re: Prepare to be prepared!

Basenanji said:
Vi säger så här: om ingen har skrivit ett PM till Spider de närmsta dagarna och i detta PM hotat med att hoppa av om galningen Basenanji är med...

Då är jag med!

Hur visste du att jag hade gjort det?


//Lukas som skojar
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: Prepare to be prepared!

Basenanji said:
Det luktar varulvsspel här.

Alltså, jag borde inte vara med av lika många anledningar som det finns hatkommentarer om Justin Bieber, men det är ju satans svårt att låta bli.

Vi säger så här: om ingen har skrivit ett PM till Spider de närmsta dagarna och i detta PM hotat med att hoppa av om galningen Basenanji är med...

Då är jag med!
Går det att lovorda Kaosdemonenfrånhelvetet och på så vis upphäva eventuell pöbel som inte vill delta i och med bestens ankomst? Om så är fallet så kommer jag att skicka pm i förebyggande syfte.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
!Paxen said:
Konrad Konvalj said:
Spider said:
Beräknad start - 8/10
Jag kommer inte att kunna vara med i starten. Återvänder flygledes från London den 9:e så räkna inte med mig förens på onsdagen den 10:e

Jag vägrar dock rösta blankt eller låta ulvarna få en fördel av att jag inte kan delta så jag lägger min röst redan nu.

Röst: !Paxen

Motivering: Det är första rundan och Paxie kommer att se ut som en ulv oavsett om han är grön eller brun. Är jag själv ulv så kommer inte min röst se så konstig ut eftersom !Paxen har pingat rakt igenom rundan.
Ja, iom att vi inte har något bättre val just nu så kan vi köra på det.. jag är inte rädd för att offra mig för laget, liksom.
Ni två är ju för härliga. :gremlaugh:
 
Top