Nekromanti Batman: Varulvspelet

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Kan väl också nämna att jag är och tränar ikväll och är väl hemma starx efter 21 skulle jag tro.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Vicotnik said:
Kan väl också nämna att jag är och tränar ikväll och är väl hemma starx efter 21 skulle jag tro.
Nu har vi alla alibi för kvällen snart va? :gremwink:
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
Recca said:
Vicotnik said:
Kan väl också nämna att jag är och tränar ikväll och är väl hemma starx efter 21 skulle jag tro.
Nu har vi alla alibi för kvällen snart va? :gremwink:
Hunden åt upp min internetuppkoppling.
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Recca said:
Vicotnik said:
Kan väl också nämna att jag är och tränar ikväll och är väl hemma starx efter 21 skulle jag tro.
Nu har vi alla alibi för kvällen snart va? :gremwink:
Jag existerar i flera tidlinjer, samtidigt, därför så kan mina inlägg ses random-mässiga ut.
 

Korpa

Umenörd
Joined
7 Nov 2010
Messages
948
Location
Umeå
Recca said:
Coolt. Är du duktig?
Nja, inte direkt. Jag har börjat om från början, när jag gick på gymnasiet tog jag mig till orange bälte innan jag slutade.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
LJSLarsson said:
Blir det idag vi kickar igång? Vilken tid? :)
Egentligen var det igår det skulle kicka igång, va?

Nu får vi hoppas att det inte är något alltför allvarligt som spräckt Spiders planering och att spelet kommer igång ikväll.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Vimes said:
Nu får vi hoppas att det inte är något alltför allvarligt som spräckt Spiders planering och att spelet kommer igång ikväll.
Hoppas att det inte blir inställt, såsom !Paxens AC-spel. Jag har verkligen sett fram lite varulsspel.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Spider har inte loggat in sen i förrgår - vi får väl gissa på att han har så kul på jobbet att han inte har tid att logga in på rollspel.nu :gremsmile:

Och så dagens obligatoriska ursäkt: idag är det Repetikon så jag kommer inte att vara online mellan 18:00-23:00.
Och i morgon, fredag, släpps XCOM...
Var glada för att XCOM är turn based, det borde ge mig möjlighet att följa forumet med ett halvt öga. :gremsmile:
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,598
Det känns lite illavarslande va?

Jag hoppas att Spider kan tala om hur landet ligger. Han är förlåten och förstådd om jobb och annat kräver för mycket tid och anspråk.

Men det vore helt enkelt gött att veta om det kanske inte funkar med Varulvsspel just nu.

(Varpå nån annan kanske kan plocka ihop resterna av oss varulvsspelssugna, nagelbitar-psychon som just nu dallrar på gränsen till det ohållbara ^^)
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Ja, vore ju tråkigt om det inte blir nåt nu när vi har så mycket najs folk. Vi får hoppas Spider tittar in snart.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Spider Jerusalem said:
Yo!

Jag har haft beordrar övertid hela veckan och har det idag och imorgon med.
Får be om ursäkt.

Mvh
Max
Jag sa ju det - Spider bara ääälskar sitt jobb. :gremlaugh:
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
Spider Jerusalem said:
Yo!

Jag har haft beordrar övertid hela veckan och har det idag och imorgon med.
Får be om ursäkt.

Mvh
Max
Det är lungt, inget att be om ursäkt för. Men frågan är om du fortfarande tänker att du ska hålla i varulvsspelet? Och i så fall när tror du du har möjlighet? Och tror du du har möjlighet att sköta deadlinesen?

FÖr alltså, om du inte har möjlighet kan ju någon annan säkert slänga ihop något :gremsmile:
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
SE HIT

Vimes said:
FÖr alltså, om du inte har möjlighet kan ju någon annan säkert slänga ihop något :gremsmile:
Hej och hå.

Jag säger såhär: om inte Spider inte har möjlighet att arra varulvsspelet nu erbjuder jag mig att starta ett varulvsspel på måndag istället. Om Spider däremot vill och kan arra ska han förstås göra det.

Om jag arrar, kommer följande gälla:
1. Samma regler: deadlines (22:30) där utröstning sker om någon har 50% av rösterna, samt en fast sista deadline där alla ulvar måste var ute för att byn ska vinna.
2. Annat tema. (Tyvärr kanske. Men jag kan inte Batman.)
3. Fluff-lätt, för att det blir betydligt lättare att koka ihop ett spel på kort tid. Dock kommer det antaligen inte vara Klassiker-upplägg helt. (tror jag)
4. Start på måndag under dagen. Första deadline tisdag 22:30.

Ni som ställer upp på ovanstående, in case of att SPider inte dyker upp/kan arrangera, hojta till i tråden.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Re: SE HIT

Jag bör inte vara med och spela, har egentligen inte riktigt tid till det men jag kan inte låta blir. Så räkna med mig ifall spiders spel inte blir av.
 
Top