Coffe_Kanon
Swordsman
Tacka vet jag StarZinger!
Kan det bli mer klassiskt än StarZinger? Skulle inte tro det. Också är Cyborg 009 är icke att förglömma!
(Ändrade rubriken. -Gurgeh)
Tacka vet jag StarZinger!
Kan det bli mer klassiskt än StarZinger? Skulle inte tro det. Också är Cyborg 009 är icke att förglömma!
Det mjäkas alldeles för mycket med barn idag. Jag tror att barn mår bra av att se barnprogram som är obehagliga och skrämmer dem ibland.
Det tror inte jag. Jag minns att jag mådde skitdåligt efter att ha sett något jag tyckte var läskigt på teve. Kunde må skit i flera veckor efteråt. Jag tror inte barn mår bra av att må dåligt.
Jag tror att barn mår bra i längden av en lagom mängd obehagligheter. Barn som aldrig får uppleva något läskigt blir den typ av mjäkiga vuxna som undviker alla otrevliga samtalsämnen eller som blundar för det faktum att världen i stort är en ganska jävla otrevligt ställe.
tolv-trettonårig ung flicka (ja de dricker faktiskt också sprit numera)
För övrigt så tänker jag verkligen beskydda min dotter så länge jag kan.
För att hon ska bli stark och trygg.
Tror du har tokfel, och du får gärna backa upp dina åsikter med fakta, om du har några.
Jag har hört att i den nya Pokemonfilmen så blir Misty gangbangad av hennes två mankeys när hon varit på föräldrafri fest hos Team Rocket och fått droger nedhällda i sin lemonad; så den verkar gå i den linje du efterfrågar.
Jag har hört att i den nya Pokemonfilmen så blir Misty gangbangad av hennes två mankeys när hon varit på föräldrafri fest hos Team Rocket och fått droger nedhällda i sin lemonad; så den verkar gå i den linje du efterfrågar.
Men annars håller jag med, det är betydligt farligare med unga killar/män som de umgås med än "äldre som lurar buskarna" i kvällstidningsstil...
Det mjäkas alldeles för mycket med barn idag. Jag tror att barn mår bra av att se barnprogram som är obehagliga och skrämmer dem ibland.
nog finns det ganska många barn som ser aldeles för många program de inte har någon möjlighet att värja sig mot.
Barnprogram, säger jag ju. Jag tycker att barnprogram ska kunna vara obehagliga och skrämmande. inte alltid, inte hela tiden, och inte obehagliga a' krigsskadade-flyktingbarn. Jag talar om en motpol till gullig-gräsligheten i barnprogram av idag.
Jag tror att många vuxna har barnkomplex, och inte vågar se världen som den ser ut.