Vänta nu, så du delade inte med dig av ditt brus till oss andra! Osolidariskt! Oförlåtligt!
Sorry…har 14 sidor ytterst hemligt material…
Efter allehanda artighetsposter och floskler så föreslog jag:
- Nattmord: Big Mama och därefter Octa så slipper jag hålla på å dribbla om det IRL med dem.
Det kan vi sen munhuggas om och vinmugga i oändlighet.
-Hägersn reaktion: Haha, ska ni träffas i helgen eller? Jag har inget emot att man kör excentriska planer, men jag kommer bli tvungen att hålla dig som huvudmisstänkt efter ett sånt stunt.
-Sidd: Kom an bara å anklaga mig för sånt strunt, det fattar väl vilken bybo som helst att det vore idiotiskt av Sidd å göra så. Jag kommer vara så nöjd när jag drevat ut Konstapel-ulven

-Hägern: Ert förhållande är så jävla incestuöst. Det är onormalt att prata med sina syskon mer än två gånger om året.
-Här fick SL gå in å bryta med: Fan, jag borde ringa min brorsa...
Annat strunt från mig när Anthrox fått förhinder att posta några minuter:
-Här ska inte chillas nåt!
Nu drar jag igång å rör om i grytan.
Har bara lite problem med att hitta skit på er men det ska jag nog nosa fram under kvällen!
Vidare gick jag all in på att tjata ut Fjodde med olika dumdristiga strategier för oss men mina medlöpare vände dövörat till: och ja ni såg hur det slutade…

Sen så ville vi ju att Octa och Impe skulle börja gnabbas men till vår bestörtning kom Impe in med smörsleven och chillade med Octa: då fick vi ta i med nattmord på Octa.
Basse blev sen märkligt nog Siad röd: det levde vi glatt på en runda i alla fall med kommentarer såsom: Ner med Octa å hejja Basse osv…
Min kommentar på Anthrox röst: Älskar när bybo Anth slänger in en röst EFTER deadline!!! Det ska han få äta upp!
Vidare storhyllade vi ByaBasseKrigaren med kommentarer såsom:
- Basse är ändå underbar på Varulvsspel. Gillar läget, Krigar gärnet för byn å styr upp

- Basse är en trooper och hedersknyffel.
- Basse är sån jävla king i hur han tar det här.
Titt som tätt under hela spelet smög SL-Brynolf in nån kommentar om att vi inte skulle glömma att ange nattmord å sånt som vi höll på att tappa…
Vidare ville jag claima Siare också med diverse tjatplaner men fick till slut nobben av mina trilskande kompanjoner…
Vi hade popcorn-stund när Basse och Vimes kivade med varandra i alla fall
Mycket spekulationer om vem Väktaren kunde vara tills vi förmågesiat alla som var tänkbara kvar redan i R3.
Mycket nöjda med Bb7Siarens fantastiska bidrag till byn.
Sidd: Bamse-historien är underbar. Lena (frugan berättade i bilen upp till stugan vid Insjön hela denna Bamsehistoria ur minnet med karaktärsröster å allt och enligt storyn är det Bamse som ställer sig framför bilen med Vargen: är det inte Vimes (kåtBamse) som ska röstas ut nu då egentligen?
Sen skickade vi in en protest till SL: när Bb7 outade sista minuten och Hägern möjligtvis inte helt nyktert försökte ändra nattmord först till: Mörda viobubker, sen: Biobynker men den partiske SL påstod att vi var efter deadline????
Protestens starkaste argument handlade om att Hägerns stafningar ingick i SLBamses kanon så det borde gillas.
Brynolfs kallsinniga svar: Haha, nej du inte fuska Sidd.
Att Bb7 sen gammalt går under många namn hjälpte föga…
Sen så fortsatte brusandet 10 sidor med svampbilder, snack om vårt skickliga spel som gjorde att Väktaren och Siaren försvann pga att ”Sann Makt Inte Kan Förstöras” mm
Men kom ihåg att all den här geniala strategin är ytterst hemlig för bybor