Samma gäller mig. Friskriv/fäll oss inte på lågt deltagande. Sätt istället press eller tvinga fram något att ta ställning till.Sen, noterar att Big Mama är i spel, men ser ingen anledning att inte rösta på henne fortfarande.
Heder till lärare! Och grattis på födelsedagen.Sen: jag fyller alltså (42) år idag, om någon missat att gratta mig det. Jag har också suttit hela dagen i elevsamtal med nya elever och deras vårdnadshavare i en skollokal där man valt att spara pengar genom att inte dra igång ventilationen; min hjärna är alltså sirap. När jag kommer hem tänker jag låta mig bjudas på bubbel och annat dyl. Så, sporadisk närvaro framöver helt enkelt.
OctaJag är knappast någon varulvs-maestro, men är inte det här som du föreslår exakt detcjag föreslog (fast jag vill att de jag fruktar mest som ulvar synar varandra)?
Aha, ni stör er på att jag väljer ut vissa spelare?
Men så här då: låt oss säga att ni fick välja ut tre spelare som SL sedan gav er fraktionstillhörighet på, vilka tre skulle ni välja?![]()
Det stod ”Ok, då stänger vi anmälan här.” I mitt huvud är det standard att det råder radiotystnad i anmälningstråden när PM gått ut, så när man medvetet struntar i det så funderar jag på om man håller på med något taktiskt kaosande.Berätta, vilken tid stängde anmälningstråden?
Det var den enda tråd som fanns att skriva i och det stod väl inte STOPP.
Vet du vad en smiley innebär?Dreven mot dig har ju historiskt kommit från och fått fäste hos bybor, så jag tycker tolkningen att de skulle vara "konstlade" är intressant. Istället för att tänka att något du skrivit får bybor som försöker vinna spelet att misstänka att du är ulv så väljer du tolkningen att dreven är fabricerade?
Liksom, det är bara du som kontrollerar vad som står i dina inlägg. Du uppmärksammar själv att innehållet i dina inlägg gör att du blir drevad.
När man skriver saker som inte stämmer eller helt enkelt skiter i att närvara ett helt spel så hjälper man ulvarna. Det här är i linje med det jag skrev tidigare om att man ska förväntas aktivt hjälpa byn eftersom man åker ut annars. Om alla gör det så blir det svårare för ulvarna att vinna.
View attachment 25188
(Och innan du kör martyr-slagpåse-schticken: det var alltså du som tyckte att vi skulle diskutera det här även i denna speltråd. Du tog upp ämnet)
Jag råkade kanske svika dig en gång... jag skulle aldrig göra något sådant igen... Lovar... Pls forgive me...Sömnige Isaak
Det här stämmer väl ändå inte, rösterna på dig hade väl börjat trilla in redan innan du blev aktiv? Eller missade jag något.Hon sa ”Innan du skrev nåt så hävdade alla att lågflygare ska ut först, då hade du 1 röst på dig. Sedan skrev du så många smarta inlägg som bara är möjligt på en resa och då fick du genast 5 röster på dig”. Hon är för klok den där gumman.
Gumman ljuger bevisligen, om man tittar på röstlistan. Du kom in i spel med post #160, den enda röst som lagts på dig efter det är @fjodorsenuba i post #165.Heder till lärare! Och grattis på födelsedagen.
Nu sitter jag på T-banan hem efter att ha träffat Kloka Gumman. Hon sa ”Innan du skrev nåt så hävdade alla att lågflygare ska ut först, då hade du 1 röst på dig. Sedan skrev du så många smarta inlägg som bara är möjligt på en resa och då fick du genast 5 röster på dig”. Hon är för klok den där gumman.
Det här inlägget gör mig på riktigt jävligt asförbannad och får mig att tappa lusten för att spela heltom det här var planerat för att trigga mig så well played, jag blir trött på riktigt på den här arrogansen. Du vet att du aktivt vägrar sluta spela på ett sätt som får bybor att tro att du är ulv eftersom det inte hjälper byn. Du har flera gånger sagt att du vägrar ändra på det.
Ändå kör du vidare på narrativet att alla misstankar mot dig är konstlade och kommer från ulvar.
Du har inte ens haft några seriösa misstankar mot dig det här spelet, och ändå vill du pusha in den här martyrgrejen.
Det här kommer ju inte hjälpa ett dugg, men försök att se bortom. Häger petar på dig och lägger ut sitt anförande, försök se bortom det. Förstår att det inte är askul att få ta skit för ens egen spelstil, men du är värdefull för spelet! Även om jag inte har en aning om vilken fraktion du har. Men som spelare är du värdefull.Det här inlägget gör mig på riktigt jävligt asförbannad och får mig att tappa lusten för att spela helt
*Är man så¨jävla trångsynt att man inte kan sig in i hur andra människor fungerar eller acceptera att andra inte är som en själv så får det fan vara.
Rösta ut mig eller något, detta får räcka nu
Jag har fått skit för min egen spelstil i snart ett år. Tillslut orkar man inteDet här kommer ju inte hjälpa ett dugg, men försök att se bortom. Häger petar på dig och lägger ut sitt anförande, försök se bortom det. Förstår att det inte är askul att få ta skit för ens egen spelstil, men du är värdefull för spelet! Även om jag inte har en aning om vilken fraktion du har. Men som spelare är du värdefull.
Jag fattar, tristJag har fått skit för min egen spelstil i snart ett år. Tillslut orkar man inte
Och nej... jag har hela det året fått höra hur jag förstör med min spelstilspelare är du värdefull.
I minsta fall blir det inte det här partiet. Kanske aldrig igen. Att konstant känna att det tär och höra att man "förstör" är inte kul, så då får det varaN
Det var tråkigt, men du bestämmer.
Om du ångrar dig så säg bara till. Jag försöker hitta en ersättare så länge.