Varulv Avgångsklassen

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Vi behöver vänta in
Ett stretchgoal per runda avslöjas, vi vet slltså inte om vi har Josabeth eller inte.

Jag tyckte då som nu att ”ett stretchgoal per runda avslöjas” lät som en ad hoc-lösning och att det bara var för att luftarens förmåga kom i spel som bb7 valde att avslöja det strechgoalet…
Ligisten BB7 verkar vara på ligisternas sida👹
Ulvkramaren har lagt in mekanik som verkar kunna hjälpa ulvarna mer när det behövs beroende på hur det går. Snacka om viktat spel till Varulvarna😵
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Jag tolkar inte Impetigo som röd och jag kan se motivationer bakom vissa av valen, och är snarare glad över att han blivit så aktiv nu i slutet på rundan. Mycket av det som kommit därifrån har varit väldigt vettigt, som sig bör.

Vimes flaggade för inaktivitet nu, det jag är orolig för är om det var planerat med röran som blivit. Men jag har andra saker som gör att jag ser Vimes som relativt grön nu för tiden.

Sidd är inne på forumet, utan att skriva ett ord eller reagera på något inlägg.

Fjodor känns uppoffrande på ett sätt som jag inte ser skulle vara ett ulvspel.

Andersson är schrödingers ulv fram till R2.

Basenanji och Octagonal är lite wild cards för mig. Jag har svårt att läsa ut något där.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Det kan nog vara på plats att påpeka att om kuratorn eller vaktis använder sina förnågor oannonserat är detta att betrakta som snajpning och lönnmord. Jag kommer tolka det som ett rent ulvmove.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Vi behöver vänta in
Ligisten BB7 verkar vara på ligisternas sida👹
Ulvkramaren har lagt in mekanik som verkar kunna hjälpa ulvarna mer när det behövs beroende på hur det går. Snacka om viktat spel till Varulvarna😵
Var det allt vi fick?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Jag väljer trots allt att rösta på Fjodorsenuba. Han är den jag misstänker mest. Anderssons siarclaim får vi (ni) jobba på i R2. Om jag ser ut att åka får jag outa strax innan 8.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,560
SL är teknisk (bland annat) imbecill - kan någon skicka länken till scriptet till mig - Löst
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Jag väljer trots allt att rösta på Fjodorsenuba. Han är den jag misstänker mest. Anderssons siarclaim får vi (ni) jobba på i R2. Om jag ser ut att åka får jag outa strax innan 8.
Hur tänker du om du jämför Sidd med Fjodor i nuläget?
Ta hand om dig själv <3
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Jag ska spela match nu, förhoppningsvis hinner jag kika in innan 20.00 men det är inte säkert.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Jag är fullkomligt häpen över att Andersson/Fjodor försvunnit. Vad är grejen med Sidd? Vad får er att tycka att han är misstänkt?
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Fan asså det är inte lätt det här. Drar också över till Fjodor. Tror att en ulv Sidd har kämpat med både näbbar och klor för att hålla sig kvar.

Blir Fjodor rösten landar på. En Basse med potentiell viktigt roll kan vi inte heller skicka. I övrigt har jag skrivit om Fjodor innan. Sen så ska det ju ha smulats vaktis vilket egentligen inte är grönande även fast det på Fjodor lite har använts som en sköld med att ha en viktig roll. Samtidigt är den ju livsfarlig i ett sent skede om den är i fel lag.

Röst: @fjodorsenuba
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Jag är fullkomligt häpen över att Andersson/Fjodor försvunnit. Vad är grejen med Sidd? Vad får er att tycka att han är misstänkt?
Han har varit online den senaste timmen, men inte postat något alls. Eller reagerat på något. Sen när han väl postar så är det två meningar totalt random.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Fan asså det är inte lätt det här. Drar också över till Fjodor. Tror att en ulv Sidd har kämpat med både näbbar och klor för att hålla sig kvar.

Blir Fjodor rösten landar på. En Basse med potentiell viktigt roll kan vi inte heller skicka. I övrigt har jag skrivit om Fjodor innan. Sen så ska det ju ha smulats vaktis vilket egentligen inte är grönande även fast det på Fjodor lite har använts som en sköld med att ha en viktig roll. Samtidigt är den ju livsfarlig i ett sent skede om den är i fel lag.

Röst: @fjodorsenuba
Ja, jag tror att det kan vara legit ändå i R1 att rösta ut någon för att 100 % bli av med en risky förmåga.
Men jag ställer mig lite frågandes till var du och Basse ser Fjodors rödande spel? Det har varit inaktivt, men när det väl har varit har det varit produktivt och inställsamt ändå.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Sitter fortfarande i bilen med mobilen.
Sitter tajt å väntar på att plocka upp en snubbe från bussen.
Kaos i tråden å vet inte vad som är bäst.
Känner att jag inte kan lita på vad Andersson kommer med för besked nästa runda.
Gissar att siar-förmågan kommer låsas upp så om det finns en annan Siare så är det dags Vimes!👍
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Ja, jag tror att det kan vara legit ändå i R1 att rösta ut någon för att 100 % bli av med en risky förmåga.
Men jag ställer mig lite frågandes till var du och Basse ser Fjodors rödande spel? Det har varit inaktivt, men när det väl har varit har det varit produktivt och inställsamt ändå.
Skrev en lite längre post tidigare där jag skrev av mina tankar kring fjodor. Mellanmjölk som bara den blev väl svaret med några grejer jag fastnat vid eller inte förstod.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Det hade varit lite gött om @Vimes kunde komma in och motclaima något typ nu :D
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Skrev en lite längre post tidigare där jag skrev av mina tankar kring fjodor. Mellanmjölk som bara den blev väl svaret med några grejer jag fastnat vid eller inte förstod.
Ingenting i den posten motiverar riktigt en röst på Fjodor just nu, speciellt inte med tanke på de senaste typ två timmarna eller så. Eller tycker du själv att den analysen på Fjodor fortfarande håller?
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
Så drevet är nu mellan Sidd, mig och Basenanji? o_O

Måste läsa igenom Sidd snabbt nu då för att se om rösten stannar kvar på Basenanji eller ej.
 
Top