Varulv Avgångsklassen R2

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Om det nu är så hade det ju varit bra om jag inte sa något så ulvarna skulle göra bort sig och förlora. Hänger inte riktigt med faktiskt
Ulvarna kunde ju mycket väl veta samma sak som du visste. Du sa ju att du utgick från att alla tolkade snapgruppen på samma sätt som du. Trodde du att ulvarna inte hade tolkat det på samma sätt?

Efter 18:00 skickar jag dit den rösten då det är deadlinen som bestämmdes
Nej, det känner jag inte alls igen. Andemeningen här är att du ska avväpnas snarast möjligt iom att det inte gynnar byn med massa extraröster som flyter runt med oklar färg. Dest snabbare desto bättre.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
30 min kvar till den deadline som bestämdes och du gick med på om jag inte minns helt fel.
Det förslaget blev väl aldrig klubbat? Men rimligt att du och Impetigo tänker att det är bestämt förstås :rolleyes:
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Just nu verkar det @Octagonal som att du frågat bb7 i PM i r2 om du får använda snaprösten hur du vill och att du och Vimes bittert svär över att ni missade snapgruppen tidigare så att ni kunde snajpa in segern.

Sen när du fick infon av bb7 var det för sent att snajpa så desperat försökte du spinna nåt annat av snapgruppen men det bet dig nåt fruktansvärt i svansen när din lögn om att du frågat bb7 dag 2 i r1 gjordes uppebar. Ingen bybo hade agerat så som i mina exempel och ingen kommer heller nånsin att köpa att det var så det gick till.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Det ska bli spännande att följa rundans avslutning. Det sagt så kommer jag verkligen inte tillföra något spännande: jag är trygg i att rösat på Vimes och inget kommer få mig att flytta rösten.

Sedan kommer jag ikväll gå på standup som börjar 21, men jag hoppas kunna lägga en röst på Octagonal så snart sopm möjligt R3.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Just nu verkar det @Octagonal som att du frågat bb7 i PM i r2 om du får använda snaprösten hur du vill och att du och Vimes bittert svär över att ni missade snapgruppen tidigare så att ni kunde snajpa in segern.

Sen när du fick infon av bb7 var det för sent att snajpa så desperat försökte du spinna nåt annat av snapgruppen men det bet dig nåt fruktansvärt i svansen när din lögn om att du frågat bb7 dag 2 i r1 gjordes uppebar. Ingen bybo hade agerat så som i mina exempel och ingen kommer heller nånsin att köpa att det var så det gick till.
Om jag misstänkte att jag fick snajpa borde jag ju ha gjort det iallafall och bara lagt en tidig röst eller hur?
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Nu har iallafall Andersson vaknat till liv.
Skyller på dåligt internet i England och säger att denne försöker läsa ikapp!!
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
1683908818199.png

Så med kurator tar bort min röst och en extra röst från snap så blir det 3 vs 3 Octa vs Vimes och Vimes åker.

Dina sista tankar Vimes (förutom att vi är dubbelögda plugghästar)?
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
Så troligtvis går inte Snap av denna runda och så hålls eventuellt även kuratorn...
Blir en intressant R3.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Dina sista tankar Vimes
Det finns fortfarande tid att göra det logiska och rösta ut Octagonal istället, men eftersom alla verkar ha surrat sig till masten på det här sjunkande skeppet återstår bara hoppas på Basses väktande eller att gratulera ulvarna.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Kommer vi få bekräftelse på att snap är förbrukad iom att Octa säger sig ha lagt en röst, @BiobunkerVII ? Svårt att hålla ordning på rösträkningen om vi inte vet vilka röster som är giltiga…
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Kolla Anderssons aktivitet så ska ni se att denne är inne på forumet igen efter att ha varit borta under dagen.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Okej. Jag kommer ju åka ut nu. Jag har verkligen gjort bättre matcher i min historia som varulvsspelare (jag tror det här är första gången på mycket mycket länge som jag blir utröstad), men sett till den här rundan är jag i varje fall i gott sällskap...

Om det är så att det blir en R3 (inte helt omöjligt med tanke på det lilla deltagarantalet) så måste byn bli bättre.

Jag menar att Impetigo och Octagonal är de mest sannolika ulvarna. Kolla på hur Impetigo väljer att inte försöka få ut Octa så fort han inser att bybor vill rösta på mig. Konstant genom rundan har han sagt att han misstänker Octa lika mycket eller mer än mig, men samtidigt drevat mig. Det är först nu i slutet - när lynchingen av mig är mer eller mindre fait accompli - som han börjar härja med Octa.

Men! Det är faktiskt möjligt att Fjodor är ulv. Han är INTE grönad så som Anthrox eller Basse. Att rädda Basse har grönat honom i de flestas ögon, och det är ju helt rimligt. Men det kan också vara ett riktigt bra ulvmove. Inte världens mest troliga grej förstås, men det är inte en omöjlighet.
 
Top