TobiasEkwall
Hero
Ja, det är problemet – jag tror inte att jag vill något tillräckligt mycket för att alls kunna bli bra. Särskilt inte när det kommer till färdigheter som kräver övning. Så jag misstänker att jag oundvikligen blir oduglig.
Nu får du leve med en light hippieartad inställning. Men gör det något att man inte är bra? (Var man nu drar gränsen till bra)
Jag har just börjat lära mig dansa och det går helt okej, menade flesta har lagt ner oändligt mycket mer tid och är sjukt mycket bättre än jag. Men jag tänker att jag dansar inte för att tävla, det är klart hade jag fått välja helt fritt hade jag gärna varit bättre, men jag kommer inte ta mig tiden och det känns helt okej. Jag tycker det är både socialt och kul och det duger.
Samma med tecknande, ibland fixar jag kartor, handouts eller karaktärs porträtt till grejer jag skriver. De ligger på en tydlig amatör nivå, men mina spelledare uppskattar det, kanske mest för att det ger lite tydlighet och visar på engagemang, men det är trevligt att ha något att sitta och pyssla på med en kväll när barnen somnat.
Så sammanfattat, gör sånt som känns givande, kul och trevligt. Det är okej att andra är mycket bättre.