Varulv Another glorious day in the Corps! - Anmälan

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Jag är däremot inte anmäld….inte av mig i alla fall
Ska vi säga så här då, Bio, jag tar några av dina medarbetarsamtal, reder ut konflikten mellan SvA-läraren och stofiliga Bängt-Arne och går på den där konferensen om "Hållbarhet och systematiskt arbetsmiljöarbete i en föränderlig omvärld", så du får tid att slentrianrösta på Basse för att "han spelar inte som han brukar"?

PS. Nej, jag kan inte hålla i "Kvalitetsuppföljning 2023"-dagarna med förvaltningen och ledningsrådet. Någonstans måste också jag dra en gräns.
 

BiobunkerVII

Kaoskardinal
Joined
19 Sep 2013
Messages
1,530
Ska vi säga så här då, Bio, jag tar några av dina medarbetarsamtal, reder ut konflikten mellan SvA-läraren och stofiliga Bängt-Arne och går på den där konferensen om "Hållbarhet och systematiskt arbetsmiljöarbete i en föränderlig omvärld", så du får tid att slentrianrösta på Basse för att "han spelar inte som han brukar"?

PS. Nej, jag kan inte hålla i "Kvalitetsuppföljning 2023"-dagarna med förvaltningen och ledningsrådet. Någonstans måste också jag dra en gräns.
Då faller det tyvärr, var ju KvalUppF som klämde dojjan så att säga.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Skulle varit ett PM va?

Röst: @Basenanji
Såg du rektorns mejl om att alla betyg måste föras in på nytt i den digitala betygskatalogen från Framgångstågets SkolApp? Ledsen Vimes, men ditt sommarlov börjar nog först efter midsommar!

Själv har jag det så lugnt och skönt på mitt jobb! Flytten av min korridor sköter sig i praktiken av sig självt och tentarättningen är klar så fort alla 768 möten är avklarade. 🥳

*EDIT Jämställdhetskommittén har tydligen lagt in temadag om Diskriminering och kränkningar, så 769 möten.
 
Last edited:

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,083
Det står ”klockan 09:00 imorgon” i ligisten Anthrox post ⬆

Detta är ju uppenbart en ren lögn!

Röst: @Anthrox
Hey, jag utgick ju bara från spelledarens information! Att du slänger med omotiverade anklagelser så här känns helt klart suspekt!

Röst: Xenomorphulvarna (Som @Sidd är en del av, helt klart)
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,502
Location
Oktoberlandet
Hey, jag utgick ju bara från spelledarens information! Att du slänger med omotiverade anklagelser så här känns helt klart suspekt!

Röst: Xenomorphulvarna (Som @Sidd är en del av, helt klart)
Jajaja skyll på den andra ulven.
Klart sen senast att Fjodde-SL är på ulvarnas sida.
Det dribblet går vi inte på igen!
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,083
Pax för att vara skeppskatten förresten.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Såg du rektorns mejl om att alla betyg måste föras in på nytt i den digitala betygskatalogen från Framgångstågets SkolApp?
Framgångstågets nya SkolApp™ som utbildningsförvaltningen köpt in har sina egenheter. Även om funktionen RandomSchedule (förbereder eleverna för "En Föränderlig framtid och Volatil Värld") helt klart har sitt underhållningsvärde är jag mer skeptisk till dokumenteringssystemet - det ÄR lite omständigt att behöva lägga totalt 27 klick på att godkänna de AI-genererade åtgärdsformuleringarna (då hade jag hellre skrivit själv, men för det behöver man tydligen gå in via webb-appen som bara fungerar i äldre versioner av Internet Explorer (?)). På tal om AI har jag mina betänkligheter mot impementeringen av AI-assistent för lektionsplanering... I teorin är det ju en intressant teknologi, men AI:n verkar bara vara matad med ämnesplanerna i lpo94, vilket ju inte är så användbart i gymnasiet 2023.

Nåja. Bättre än Skolplattformen i varje fall.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,083
Final report of the commercial starship Nostromo, third officer reporting. The other members of the crew - Kane, Lambert, Parker, Brett, Ash, and Captain Dallas - are dead. Cargo and ship destroyed. I should reach the frontier in about six weeks. With a little luck, the network will pick me up. This is Anthrox, last survivor of the Nostromo, signing off.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,083
Danger. The emergency destruct system is now activated. The ship will detonate in T minus ten minutes.
 
Top