Varulv Another glorious day in the Corps! - Anmälan

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,083
Nu vill jag skrytposta lite! Eller skryt och skryt, kanske mer en sorts reflektion. Jag har djävulusiskt mycket att göra fram till 5/6. Galet.

Men sen!

Efter nationaldagshelgen lättar det. Visst, jag ska ha lite möten och så, men hey utöver det är det luuuugnt!

Och det ska bli så jäkla skönt att - nu när jag har tid - faktiskt spela varulvsspel! Jag kommer ju inte spela ett dugg bättre, men ändå.

Så chill!

🥳
Kratta manegen inför blivande ulvspel, eh?

Röst: @Basenanji
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,502
Location
Oktoberlandet
Hörrni! Ja, ni som inte anmält er. Det är klart ni ska inleda sommaren på ett kallt och fuktigt rymdskepp fyllt med ond bråd död!

@Empiricus @Hellzon @Xyas @Korpa @LJSLarsson @Yem_86 @Martin3 @Konrad Konvalj och alla andra:

Anmäl er, och glöm inte bort att Basenanji och Sidd nästan alltid är ulvar tillsammans.
Då kan ni kallt räkna med att jag lovar att göra allt för att offra Basse för att på så sätt gröna mig själv👍
Basse kommer ändå dra på sig för mycket heat så det blir väl vinn vinn för alla då…
Jag har en genialisk plan -Ok Basse?
OBS! Smula inget till de andra🤫
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,083
20230530_135609.jpg

När det äntligen lossnar var en känner igen någons namn ifrån..
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Ur led är tiden!!
Ojdå, vet inte om det syns med ditt interface @BiobunkerVII men enligt reglerna i startinlägget så måste man vara med om man kommenterar på ett inlägg i anmälningstråden. 🤓

(Ja, jag tycker väl att Fjodor kunde varit liite tydligare, men nu är skadan redan skedd, gjort är gjort, lätt att vara efterklok och gråt inte över spilld mjölk osv)

Kul att du ska vara med...

RÖST: @BiobunkerVII

😀😀😀
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Står över denna gång, opererar ett öga 7e juni så jag tar det lugnt med skärmar och sånt nån vecka eller tre därefter :)
Nästa gång då!

(Hoppas operationen går bra! (Jag antar - även om det finns viss tvetydighet - att du inte opererar ditt eget öga.)
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,502
Location
Oktoberlandet
Nästa gång då!

(Hoppas operationen går bra! (Jag antar - även om det finns viss tvetydighet - att du inte opererar ditt eget öga.)
Vimes du opererade ju mig med lyckat resultat senast vi var ute i rymden så det här borde du lätt fixa - fram med Ocams rakblad bara 🪒
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,502
Location
Oktoberlandet
Står över denna gång, opererar ett öga 7e juni så jag tar det lugnt med skärmar och sånt nån vecka eller tre därefter :)
Kom igen nu Empi, operationen kommer gå galant.
Du kan nog hålla ett öga på oss i rymden ändå.
Erkänn att du kommer vara Älgen igen som senast din ögonkänare…
…jag tar luftslussen direkt 👋
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Nästa gång då!

(Hoppas operationen går bra! (Jag antar - även om det finns viss tvetydighet - att du inte opererar ditt eget öga.)
Tänkte testa, jag har som de flesta andra två ögon så jag kan vaska det ena för att öva lite ögonkirurgi på mig själv :)
Det lär gå bra med operationen hursom, men det sätter lite käppar i hjulet för att försöka fejka normalt bybospel om jag distraheras av postoperativa obehag
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Tänkte testa, jag har som de flesta andra två ögon så jag kan vaska det ena för att öva lite ögonkirurgi på mig själv :)
Det lär gå bra med operationen hursom, men det sätter lite käppar i hjulet för att försöka fejka normalt bybospel om jag distraheras av postoperativa obehag
Lycka till och ta hand om dig! Vi får försöka klara oss utan dig helt enkelt.

Men.

Det här betyder ju bara att vi redan nu kan fira att du är med i Vimsans franska revolutionsspel i juli!! Jippi! 😀😀😀
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Vi är på G eller hur? Skickas roller är och sånt ut? Jag tror att @Sidd som har vett att uppskatta eldkastares kvalitéer säkert bara blir glad om jag får äran att handha verktyget!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Äh, nu såg jag att spelet startar 11/6. Jahaja. Nåväl, jag röstar ut alla som inte anmält sig!

Röst@alla
 
Top