Varulv Another glorious day in the Corps! - Anmälan

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Vi är på G eller hur? Skickas roller är och sånt ut? Jag tror att @Sidd som har vett att uppskatta eldkastares kvalitéer säkert bara blir glad om jag får äran att handha verktyget!
Håll dina klåfingrar ifrån min eldpuffra. 🔥
Annars blir du kvar på planeten din luftrummefixare 👽
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Håll dina klåfingrar ifrån min eldpuffra. 🔥
Annars blir du kvar på planeten din luftrummefixare 👽
Sidd, det rundar i högtalarna när rektorn testar ljudet, klass 4C har ångrat sig och vägrar att sjunga Cornelis, du får snabb-repa Loreens dänga och dessutom ser det ut att börja regna!

***

Själv ska jag bara njuuuuta av lugnet!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Sidd, det rundar i högtalarna när rektorn testar ljudet, klass 4C har ångrat sig och vägrar att sjunga Cornelis, du får snabb-repa Loreens dänga och dessutom ser det ut att börja regna!

***

Själv ska jag bara njuuuuta av lugnet!
Rektorn envisas att ha mick-mygga så hon kan knata runt och alltid gå förbi nån av högtalarna så att jag måste vara på alerten för rundgång, Loreen-låten ska ngr åk6-elever sjunga så jag är beredd att höja bakgrundsorginalet för säkerhets skull, det har hittills aldrig regnat så det är väl dags då.
Ja shit nu fick du mig att börja nerva för den där jäkla skolavslutningen, det är ju för tusan mini-helg så det var ett slag under bältet.
Skål🍷
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Sista chansen nu att vara med och bli mördade i sömnen!
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Ligist - Det var du som drog cykelventilen helgen innan skolstart!
…har inte kommit över det riktigt än…
Det tog nog inte ens en minut från att jag läste "Ja, du får lufta någon innan R1 också", till att jag svarade BB7 att jag luftar dig :devilish:
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Rubriken på mitt mail var för övrigt "halvligist", vilket jag tyckte vara hysteriskt roligt när alla trodde att det var en ulv som luftade stackars Sidd utan anledning.
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
På begäran har jag förlängt anmälan ytterligare 3 dagar till den 9:e juni!

Glöm inte att ansluta till kåren snarast!
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Eftersom du stattat alla deltagare från ondast till godast så undrar jag varför jag hamnat där i mellanmjölkmitten å inte på min sanna rätta plats längst ner bort från ondingarna?
Medhåll! Jag borde ligga någonstans i toppen!
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Hur är JAG ondast! Jag har nästan inte gjort någonting. (Det här spelet.)
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Jag hoppas för älgens skull att det inte är en massa griefande face huggers denna gång! <3
 
Top