Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Senare hittas rabies-Bengt gråtande i ett hörn för att de andra sjuka jävlarna inte accepterar honom. "Du är ingen riktig zombie ju!" "Stick och brinn jävla wannabe!"
:gremsmile:

Anchorman, fick jag göra så?
Nu har jag etablerat en bygdegård med möjlighet till lägerverksamhet. :gremsmile:
Kök, sovsalar, duschar osv. Är det okej?

Absolut, som sagt så länge man håller sig inom logikens ramar så går det bra. Hade du slängt in en rymdbas hade jag haft mer att säga till om.

Sådär är ni nöjda nu :gremtongue:

Sry att jag varit lite borta, mycket projekt på gång just nu, men jag kompenserade genom att skriva lite längre uppdatering än vanligt, så no hard feelings?

Anchorman said:

Sry att jag varit lite borta, mycket projekt på gång just nu, men jag kompenserade genom att skriva lite längre uppdatering än vanligt, så no hard feelings?
Du har ju bara levererat det överlägset bästa forumrollspelet någonsin på WRNU i ett halvår. Givetvis är det hard feelings all over the place! :gremwink:

Feuflux said:
Anchorman said:

Du har ju bara levererat det överlägset bästa forumrollspelet någonsin på WRNU i ett halvår. Givetvis är det hard feelings all over the place! :gremwink:

THIS!!!
Så jävla sant!

:heart: :heart:

Tack för era fina kommentarer :gremsmile:

Mårten! Sluta kolla på Star Trek och masa dig hit!

Ursäkta för min frånvaro, mycket med exjobbet och har varit helt utslagen idag.

Kommer försöka skriva något imorgon men du gjorde typ det jag hade tänkt göra, bara säga åt bengt lite tyst att inte göra något dumt och få sig själv dödad :gremsmile:

Om det var någon Slp som jag trodde skulle klara sig till slutet så var det Axel. Men det stod mellan Bengt och Axel i det här läget, så då blev det Slpn som fick ryka.

Åh Nej! :gremfrown:
Jag gillade Axel, han var ju en riktig hjälte och vi har varit tillsammans nästa hela tiden! Fy vad tråkigt.
Vi blir färre och färre...
Hade inte skottet kunnat gå av och träffa ovanför huvudet på Bengt? Eller gå igenom Axels axel??

Back