Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
12,017
Location
Ludvika
Hmmm... om det är Åkerman som är Anchorman (notera likheterna i namn) så hade hon sminkat ut sig rejält när jag såg henne på repetikon. Eller är det kanske i Dansprogrammet hon är utsminkad. I så fall har fotoredigeringen i modelbranschen gått alldeles för långt!
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Dags att börja leta efter ett lager, min ryggsäck är ju snart tom :), ett par träningsbyxor, silvertejp och hammare kvar. Och en lite halvpajad dator... får ta och fylla på och bli skalman på nytt :gremsmile:
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Skalman skulle ha tagit fram en spegel och skrämt skiten ur den där tigern. Skärpning Mårten!
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Ahh, förlåt. Får skulle på att mitt "föråd" börjar sina men när jag fyllt på ska det nog gå bättre :gremsmile:
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,826
Kommer nog hålla på uppdateringar för Daniel tills han är framme vid banken, lär ju inte vara mycket folk enre i kloakerna :gremtongue:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,984
Location
Linköping
Sorry, missade att sägsa att jag var bortrest i helgen. Var nära att jag loggade in med mobilen, men det var rätt lite drag här så jag tänkte "äh, skit i det, jag ber om ursäkt efteråt istället".

Ska posta nåt ikväll.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Iskaral, du behöver inte vandra ensam genom bergsfors, du kan ju alltid söka upp Daniel, du vet ju vart han är på väg för att möta upp er.
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Daniel är död ju. Eller värre. Han föll ner i en brunn med en massa zombies över sig. Lollo har inte ens funderat på om Daniel kan ha klarat sig.

Men nu är jag rätt säker på att Lunde klarar sig och hon kommer inte att ha gett upp om Daniel. Eller?
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Sorry, skyller på exjobb och att jag har fastnat i ett Startrek DS9 maraton... men det är bara några avsnitt kvar så efter det (om jag nu inte börjar på Startrek Voyager direkt) kommer jag troligen vara lite mera aktiv :gremsmile:
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,312
Iskaral said:
Daniel är död ju. Eller värre. Han föll ner i en brunn med en massa zombies över sig. Lollo har inte ens funderat på om Daniel kan ha klarat sig.

Men nu är jag rätt säker på att Lunde klarar sig och hon kommer inte att ha gett upp om Daniel. Eller?
Det får vi se. Tror nog Daniel kan klara sig ganska bra på egen hand också... vilket han gjort i princip hela sitt liv.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,826
Eftersom ni inte specificerat vart taxin är på väg så blir det inga stora uppdateringar för er.
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Tänk om Bengt får rabies och börjar springa omkring och bita folk. Allmänheten måste varnas :gremshocked:
 
Top