Übereil said:
Sant, man vet inte om det är de snabba zombies eller standard långsamma. Om de är lättlurade som i Shawn of the dead eller om de jagar med ljud/värme som i Highschool of the dead (de verkar praktiskt taget blinda därvi vet ju ändå ingenting egentligen.
Mårten said:Sant, man vet inte om det är de snabba zombies eller standard långsamma. Om de är lättlurade som i Shawn of the dead eller om de jagar med ljud/värme som i Highschool of the dead (de verkar praktiskt taget blinda därvi vet ju ändå ingenting egentligen.).
Så bara för att man vet vad zombies är har vi lite för många varianter att välja på för att veta exakt hur de är, skit... nu vart det nästan värre när man vet att det finns så många olika varianter
(Håller tummarna för att de är åtminstone långsamma, gärna lättlurade också)
Recca said:Tänkte bara säga att jag är tillbaks.
Fixar in min karaktär när jag kommer hem från jobbet.
Det gick åtminstone ett dygn efter min avstängning innan Cassius blev avstängd, så inte ikväll.Anchorman said:Bravo Recca. Kommer Cassius tebax idag eller imorgon?
Edit: startar nog ikväll i vilket fall, så får Cassius hoppa på när han är tillbaka, kan inte hålla mig längre!!
Taaack.Laowai said:Grym karaktär recca =) Lite wall of text,men annars awesome ^^