Nekromanti Anmälning/Off topic Zombies i Bergsfors

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Jag har skapat kontot för detta rollspel och det är jag väldigt glad för. Det är faktiskt mitt första konto på ett internetforum överhuvudtaget så jag tvekade in i det längsta. Det visade sig vara ett lyckokast då jag inte fick välja startplats utan placerades med Nicola Jag är glad för berömmet också. Och min karaktär hade inte kommit fram hälften så bra utan mina härliga med/motspelare, You complete me!!!
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Känner nu att jag inte var tillräckligt tydlig: Alltså Nicola, vilken härligt komplicerad våldsam osäker spänd-stålfjäder och ångvält till tjej! Man blir rädd. Och attraherad.
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Håller med föregående talare, SL = Awsome :gremsmile:

Sen gillar jag dina texter med Lollo, har då aldrig läst bibeln riktigt som han verkar ha gjort det :gremlaugh:

Och tackar för credsen Recca, får bra tips :gremtongue:
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Ah Zombies överallt! Mårten, Recca; jag har längtat efter en riktigt fet batalj har inte ni? Nu vill jag se vad Nicky kan göra med sin femma i närstrid och om Rutger kan dra några ess ur rockärmen.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,828
Iskaral said:
Ah Zombies överallt! Mårten, Recca; jag har längtat efter en riktigt fet batalj har inte ni? Nu vill jag se vad Nicky kan göra med sin femma i närstrid och om Rutger kan dra några ess ur rockärmen.
Och kanske vad du kan göra med din båge.
Vill minnas att Rutger har lite sprängladdningar i sin ryggsäck? Kanske dem kan komma till användning.
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Nja, kanske inte sprängladdning direkt, men det flammar upp regält, väldigt varmt och väldigt snabbt :gremsmile:
Så tyst men effektivt :gremwink:

[Edit.... det var tydligen explosivt :gremsmile: ]
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,828
Kanske uppenbart men jag säger det ändå.
Julen kommer ju och min aktivitet och jag antar att eran också kommer gå ner.
Imorgon och på julafton kommer jag inte uppdatera någonting då jag är upptagen med julstök, så nästa uppdatering kommer på juldagen (kan hända att det blir någon mer ikväll ifall många postar)

Givetvis får ni fortsätta att posta mellan varandra under tiden tills jag är tillbaka.

Ha en god jul allihop så skrivs vi efter jul


/Stay classy
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Hehe jo, det har du nog rätt i, firar själv jul idag då syskonfamiljer firar jul med sina andra hälfter i år :gremsmile:

Men ha en riktigt god jul allesammans!
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Jag hade bara någon minut på mig. Därför blev det senaste inlägget så kort Anchorman, men det gick ju bra ändå. Min tanke var förstås att Lollo skulle skjuta gubbäcklet med pilbågen, men jag förstår om han inte han stoppa undan pistolen och dra pilbågen. Äsch nu måste jag gå igen. God jul till er alla!
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,828
Det blev en sista uppdateringen ändå. (med ett par öl i kroppen så ursäkta stavfel och liknande....) Nu blir det inga fler dock förrän juldagen.

Jag skulle önska att verkstadsgänget kunde specificera mer exakt vart ni ska, en gatuadress är bra men den gatan kan ju ligga var som helst.
Ni är nu i nordöstra delen av Bergsfors, och jag fattade som Cissi att Morgan bodde en bit längre bort bara, ligger anderstorps vägen här med?

Så med hjälp av vädersträcken och avstånd kan ni väl förklara vart ni ska, ni kan skriva här om ni vill.

GOD JUL ALLIHOP

PS. Iskarals senaste inlägg var extremt roligt, läs det!
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Jao, jag har ju etablerat att Morgan bor i ett villaområde norr om industriområdet och funderade på om inte Anderstorpsvägen kan ligga i närheten, typ några kvarter från Morgans?

Anhalt ett är Anderstorpsvägen iaf. Jimmys tjej. Han kommer få guida lite, hint cassius, :gremwink:. Sen Morgan och sen skogen, och sen sjukan. Om vi inte hamnar på macken eller vid kyrkan först. Stackarna har ju soppatorsk. :gremsmile:
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
För oss som inte kan vänta till juldagen ligger nu Zombies i Bergfors-Utbrytartråden uppe, med mig som spelledare :gremwink:
 
Top