Varulv [Anmälan] Vampyrernas maskerad

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,376
Dåligt med trailers, kommer den först den 15 januari? Postar en bild på en vampyr på maskerad iaf.15675161.png
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,376
I brist på trailers (och eftersom vampyrer är töntiga) så postar jag detta som ersättning:
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Just ja! PPå onsdag spelar vi Aliens i en grupp, på torsdag Nyarlathotep i en annan grupp (också en sorts MASKerad), på lördag Traveller i en tredje grupp. Jag får se till att vara aktiv på dagen, helt enkelt!
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Just ja! PPå onsdag spelar vi Aliens i en grupp, på torsdag Nyarlathotep i en annan grupp (också en sorts MASKerad), på lördag Traveller i en tredje grupp. Jag får se till att vara aktiv på dagen, helt enkelt!
Kom du precis på att du behövde en lågflygar-out?
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Japp! och genom att brusa så här försäkrar jag mig dubbelt upp om att jag får bli blev ulv!
Men om jag påtalar det sen i R1 så kommer det bli ett herrans liv.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,238
Nästa vecka har jag besiktning, ska lämna blod, måste lämna till baka ett par hyrvideos och jag har fullt upp på jobbet ned att räkna kulor. Så om jag ens hinner spela beror helt och hållet på hur många som misstänker mig för att vara ulv.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,376
Skönt! Låter som det inte kommer bli så brusigt denna gång!
Jag har f ö förberett mig genom att läsa Vampire the masquerades wikipediasida och förstår nu ordvitsarna i startinlägget! Att maskeraden handlar om att hålla vampyrerna hemliga för vanligt folk och inte är en riktig maskerad var lite trist dock.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,747
Location
Göteborg
Skönt! Låter som det inte kommer bli så brusigt denna gång!
Jag har f ö förberett mig genom att läsa Vampire the masquerades wikipediasida och förstår nu ordvitsarna i startinlägget! Att maskeraden handlar om att hålla vampyrerna hemliga för vanligt folk och inte är en riktig maskerad var lite trist dock.
Kommer du inte utklädd så blir du inte insläppt.
 
Top